حمیدرضا نامداری در این خصوص گفت: طی ارزیابی بعمل آمده از سوی ممیزان شرکت مذکور، تمدید گواهینامه های استاندارد مدیریت کیفیت ، مدیریت محیط زیست ، مدیریت ایمنی و سلامت شغلی محقق و شرکت آبفا البرز موفق به کسب دو گواهینامه جدید استاندارد مدیریتی ISO در سیستم مدیریت یکپارچه شد.
وی در ادامه افزود: استاندارد ISO ۱۰۰۰۲ مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری و استاندارد ISO۱۰۰۰۴ مربوط به مدیریت رضایت مشتری، دو گواهینامه جدید اخذ شده توسط مجموعه می باشد که با تحقق این مهم ، آبفا البرز بعنوان یکی از شرکت های پیشگام در اخذ استانداردهای مذکور در صنعت آب و فاضلاب کشور تلقی می گردد.
مدیرعامل آبفا البرز کسب این موفقیت را حاصل توجه به فرایند محوری و بهبود مستمر دانست و بیان کرد: اجرای فرایند ممیزی جاری، در گرمترین روزهای سال و سخت ترین شرایط دمایی کشور و طی بررسی و ارزیابی واقع بینانه صورت پذیرفته و شرایط حاکم در فرایند ارزیابی ، بر ارزش و اهمیت اخذ گواهینامه های مذکور افزوده است.
نامداری در خاتمه تصریح کرد: مجموعه ستاد شرکت آبفا استان البرز، حوزه معاونت های ذیربط و امور آبفا دو شهرستان کرج و فردیس در این ممیزی مورد ارزیابی قرار گرفت