شیرخانی‌؛ مدیران ناکارآمد موجب نومیدی مردم حوزه کاری خود می شوند
شیرخانی‌؛ مدیران ناکارآمد موجب نومیدی مردم حوزه کاری خود می شوند
سکان؛ از حال و روز امروز کشورم خوابم نمی برد، این نتیجه مماشات با خرابکاران است، چه خرابکاری در لوای اغتشاش باشد و چه در لوای جاسوسی، چه در لوای مدیران فاسد باشد چه در لوای مدیران غربگرا. هر روز که میگذرد دیرتر می‌شود.

به گزارش سکان، مدیران ناکارآمد موجب نومیدی مردم حوزه کاری خود می شوند و این دایره را گسترش میدهند و نومیدی موتور محرکه آشوب است.
اگر هر مدیری در هر جا که هست ایجاد امید نماید و افکار عمومی حوزه کاری وی امیدوار شوند و راضی از عملکرد آن مدیر، اگر هر مدیری با ساده زیستی با مردم همزادپنداری نماید و شبانه روز برای خدمت به کشور زمان نشناسد و برای باز کردن هر گره از جان مایه بگذارد، هیچ بیگانه ای نمی تواند بنزین به آتش آشوب بپاشد.
مدیرانی که دل در گرو کشور ندارند در پستوهای خود همزبان آشوبگرانند و این خود هیزم این آتش است.
نگرانم از روزی که این مدیران نفوذ کرده با همراهی علنی با آشوب موجب شعله ور شدن و جریح شدن اغتشاشات شوند.
اول ای جان دفع شر موش کن
وانگهان در جمع گندم جوش کن
دولتهای هاشمی، خاتمی و روحانی با همراهی نمایندگان فاسد در دوره های مختلف، آنقدر نیروی ناکارآمد فاسد همراه خود وارد سیستم نمودند که مانند بمب ساعتی چند زمانه در زیر پوست کشور در زمانهای متعدد در حال تخریب میباشند و اول باید این بمبهای ویرانگر خنثی شوند.
چاره کار چه برای امروز و چه برای فردا، ریشه کنی اینهاست و بدون واهمه باید از همین امروز این موضوع را آغاز نمود.
بطور مثال نگاه کنید استاندار سابق، نماینده رد صلاحیت شده، دولت سابق، شهردار سابق و… چه تعداد نیروی همسو باخود را وارد سیستم نمودند که این برای ۳۰ سال آینده مانند بمبی ساعتی برای نومیدی و فساد و تخریب عمل میکند.
ریشه اینها را باید کند
اینها که چون قارچهای سمی وارد سیستم شده اند مولد خواهند بود و در ادامه باز گرده افشانی میکنند و نیروهای همسو و مانند خود را وارد سیستم میکنند و نابودگراند.
عقیم نمودن این چرخه مولد فاسدین از اساسی ترین وظایف است.
شناسائی و کندن مدیران ناکارآمد و دستنشانده نمایندگان فاسد قبل و دولتمردان اصلاح طلب و اعتدالی و کارگزارانی از اصلی ترین اصول است که هر روز اگر دیر شود خسارت است.
درمان بدون ریشه کنی کانون ویروس امکان پذیر نیست، باید این کانون ریشه کن شود.

شهریار شیرخانی