به گزارش سکان به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان البرز محمدمهدي بهرامي با بيان اينكه مشتركين مي توانند از طريق سامانه اينترنتي به آدرس https://bime.tavanir.org.ir و يا از طريق سامانه 1521 مدارك و مستنداتي كه مورد نياز است را بارگزاري نمايند و اعلام شود كه نوسانات برق دچار آسيب ديدگي شده است بعد از ثبت موارد درخواستي توسط شركت بيمه گر مدارك بررسي و بر اساس سياست ابلاغي نسبت به پرداخت خسارت اقدام مي شود.
وي در ادامه افزود: در سال 1399 از ميان يك هزار و 124 پرونده با مبلغي بالغ بر 50 ميليارد ريال، حدود 903 پرونده اعلام وصول شده و تعداد 190 پرونده در حال بررسي و پرداخت است و 31 پرونده خسارتي مختومه اعلام شده است يعني نزديك به 85 درصد پرونده هاي سال 99 توسط شركت بيمه گر بررسي پرداخت و مختومه اعلام شده است. در سال 1400 عدد يك هزارو 124 پرونده به 2062 مورد با مبلغ برآوردي 140 ميليارد ريال رسيد كه تاكنون 2 ميليارد و هفتصد ميليون تومان در سه ماهه اول بر اساس اولويت ثبت نام تا كنون پرداخت شده است.
وي در پايان گفت: در صورتيكه مشتركين گرامي دسترسي به اينترنت ندارند مي توانند با مراجعه به منطقه مربوطه مشكلات برقي خود را در ميان بگذارند كه اين موارد توسط همكاران ثبت و پيگيري مي شود.