بيش از 2 هزار پرونده خسارت نوسان برق البرز در انتظار بررسي و پرداخت توسط شركت بيمه گر
بيش از 2 هزار پرونده خسارت نوسان برق البرز در انتظار بررسي و پرداخت توسط شركت بيمه گر
سکان نیوز؛ معاون فروش و خدمات مشتركين برق استان البرز با اشاره به اينكه مبلغ دريافتي حق بيمه در قبوض مشتركين خانگي 100 تومان و مشتركين تجاري هزار تومان است، گفت: اين هزينه هاي دريافتي مربوط به تعرفه خانگي و تجاري است.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان البرز محمدمهدي بهرامي با بيان اينكه مشتركين مي توانند از طريق سامانه اينترنتي به آدرس https://bime.tavanir.org.ir و يا از طريق سامانه 1521 مدارك و مستنداتي كه مورد نياز است را بارگزاري نمايند و اعلام شود كه نوسانات برق دچار آسيب ديدگي شده است بعد از ثبت موارد درخواستي توسط شركت بيمه گر مدارك بررسي و بر اساس سياست ابلاغي نسبت به پرداخت خسارت اقدام مي شود.

وي در ادامه افزود: در سال 1399 از ميان يك هزار و 124 پرونده با مبلغي بالغ بر 50 ميليارد ريال، حدود 903 پرونده اعلام وصول شده و تعداد 190 پرونده در حال بررسي و پرداخت است و 31 پرونده خسارتي مختومه اعلام شده است يعني نزديك به 85 درصد پرونده هاي سال 99 توسط شركت بيمه گر بررسي پرداخت و مختومه اعلام شده است. در سال 1400 عدد يك هزارو 124 پرونده به 2062 مورد با مبلغ برآوردي 140 ميليارد ريال رسيد كه تاكنون 2 ميليارد و هفتصد ميليون تومان در سه ماهه اول بر اساس اولويت ثبت نام تا كنون پرداخت شده است.

وي در پايان گفت: در صورتيكه مشتركين گرامي دسترسي به اينترنت ندارند مي توانند با مراجعه به منطقه مربوطه مشكلات برقي خود را در ميان بگذارند كه اين موارد توسط همكاران ثبت و پيگيري مي شود.