بنا به گفته شرکت BMW هفتاد درصد خودروهای برقی فروخته شده این شرکت هیبریدی بودند و بنا به گفته پیتر نوتا، عضو هیات مدیره BMW شرکت، مدلهای هیبریدی همچنان به خاطر نبود دسترسی کافی به ایستگاه های شارژ برقی، نقش مهمی را برای مشتریان ایفا میکند.
وی گفت: به روزرسانی خودروهای بنزینی هم یکی دیگر از اقدامات BMW در راستای ثبات بخشیدن به صنعت خودروسازی است.
BMW مدتهاست که به جای سرمایهگذاری صرف روی خودروهای تمام برقی و باطریای، با هدف کاهش آلایندگی در حال سرمایهگذاری روی فناوریهای متفاوت است، این شرکت همچنین مخالف ممنوع کردن فروش خودروهای بنزینی است.
BMW میخواهد تا سال 2030 حداقل 50 درصد تولیدات خود را به طور کامل برقی کند، اما بارها اعلام کرده است نبود زیرساخت برای شارژ خودروهای برقی، یکی از اصلیترین مانعها برای سرعت بخشیدن به فروش و استفاده از خودروهای برقی است.