سهیلا ملکشاهی تاکید کرد: دریافت خدمات تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و غیر حضوری باید برای جامعه هدف سازمان نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل شود.
وی افزود: خدمات تامین اجتماعی و تسهیلات ویژه این سازمان در راستای شهروند مداری و جلب رضایتمندی و تامین آسایش و آرامش مخاطبین سازمان تحقق می پذیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی ایلام گفت: در دوران شیوع کرونا یکی از رویکردهای مهم سازمان توسعه خدمات الکترونیکی و ارائه تعهدات به صورت غیر حضوری برای جلوگیری از اشاعه و انتقال ویروس کرونا بود که استقبال خوبی از سوی مردم نیز در این خصوص صورت گرفت .
ملکشاهی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان متقاضی بیمه بیکاری که متاثر از بیماری کرونا بیکار شده اند و در سامانه مربوطه ثبت نام نموده اند، مقرری بیمه بیکاری اسفند ماه آنها هفته آینده به حساب آنان واریز می شود و مقرری فروردین و اردیبهشت بیمه شدگان مذکور نیز پس از بررسی و پالایش پرداخت خواهد شد.