یکی از رویکردهای مهم سازمان توسعه خدمات الکترونیکی در دوران شیوع کرونا بود
یکی از رویکردهای مهم سازمان توسعه خدمات الکترونیکی در دوران شیوع کرونا بود
سکان نیوز؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: دریافت خدمات غیر حضوری باید برای مردم نهادینه شود.

سهیلا ملکشاهی تاکید کرد: دریافت خدمات تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و غیر حضوری باید برای جامعه هدف سازمان نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: خدمات تامین اجتماعی و تسهیلات ویژه این سازمان در راستای شهروند مداری و جلب رضایتمندی و تامین آسایش و آرامش مخاطبین سازمان تحقق می پذیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی ایلام گفت: در دوران شیوع کرونا یکی از رویکردهای مهم سازمان توسعه خدمات الکترونیکی و ارائه تعهدات به صورت غیر حضوری برای جلوگیری از اشاعه و انتقال ویروس کرونا بود که استقبال خوبی از سوی مردم نیز در این خصوص صورت گرفت .

ملکشاهی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان متقاضی بیمه بیکاری که متاثر از بیماری کرونا بیکار شده اند و در سامانه مربوطه ثبت نام نموده اند، مقرری بیمه بیکاری اسفند ماه آنها هفته آینده به حساب آنان واریز می شود و مقرری فروردین و اردیبهشت بیمه شدگان مذکور نیز پس از بررسی و پالایش پرداخت خواهد شد.