بازطراحی و ارائه سیستم جدید کدینگ حسابداری در توزیع برق خراسان رضوی
بازطراحی و ارائه سیستم جدید کدینگ حسابداری در توزیع برق خراسان رضوی
سکان نیوز؛ با هدف تغییر در ساختارهای اطلاعاتی و به منظور افزایش بهره وری، هزینه یابی دقیق و ارتباط پویا با ساختار بودجه و پروژه های شرکت ، بازطراحی و ارائه سیستم جدید کدینگ حسابداری انجام شد.

ابوالفضل بیگی قائم مقام پروژه ERP طی گفتگویی با بیان این مطلب که امروزه در جهت تصمیم گیری با دقت و سرعت بالا نیازمند وجود ساختارهای اطلاعاتی هستیم که بتوان با اتکا به آنها در کوتاهترین زمان بهترین و مطمئن ترین تصمیمات را اتخاذ کنیم؛بر ایجاد زیر ساخت و بستر مناسب و وجود سیستم های اطلاعاتی پویا و قدرتمند تأکید نمود.

بیگی در ادامه افزود : در همین راستا با بهره مندی از دانش و تجربه سازمان های موفق و با برگزاری جلسات کارشناسی متعدد و استفاده از نظرات کارشناسان خبره و مشاوران شرکت ، بازنگری و پالایش اطلاعات پایه و چیدمان ساختار تفصیلی شناور و همچنین همسازن سازی سطوح و ساختار حساب ها با سیستم بودجه مدنظر قرارگرفت.

وی با اشاره به سامانه جامع نرم افزاری ERP و امکاناتی که این سیستم در این بازطراحی در اختیار قرارداده است، گفت : ماحصل این تلاش ایجاد ساختار کدینگی است که امکان پاسخ¬گویی به نیاز شرکت در بخش تهیه صورت های مالی، گزارشات هوش تجاری، گزارشات هیئت مدیره و گزارشهای متنوع برای استفاده کنندگان برون سازمانی با سرعت و دقت بالا فراهم می آورد.

بیگی در انتها یادآور شد : از این سیستم کدینگ به عنوان داده مرجع مدل حسابداری در زیرساخت سامانه جامع نرم افزاری برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) استفاده خواهد شد.