54 حکم تخریب بنای غیرمجاز در بابل/بازگشت زمین های کشاورزی به چرخه تولید
54 حکم تخریب بنای غیرمجاز در بابل/بازگشت زمین های کشاورزی به چرخه تولید
سکان نیوز:مدير جهاد كشاورزي بابل با اشاره به اجرای 54 فقره حکم قضایی قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان گفت: با اجرای این احکام سه هزار و 800 مترمربع از زمین های کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش سکان نیوز/سيد احمد طاهري گفت: برای اجرای ماده 3 و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، نیمه اول اردیبهشت امسال با اجرای 54 حکم قضایی قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی روستاهای تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی بابلکنار و بیشه شمالی شهرستان بابل، سه هزار و 800 مترمربع زمین کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

وی اضافه کرد: به منظور حفظ و صيانت از عرصه های كشاورزی و استمرار توليد، این احکام با همكاری و هماهنگی موثر دستگاه قضايی و نيروی انتظامی، مسوول وکارشناسان امور اراضی این مدیریت اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل یادآور شد: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی این شهرستان است.

طاهری گفت: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز در اراضی خود برای دریافت مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

  • نویسنده : 1161