53 اصله تير فرسوده شهرستان سيب و سوران تعويض شد
53 اصله تير فرسوده شهرستان سيب و سوران تعويض شد
سکان نیوز؛ مدير امور توزيع برق شهرستان سيب و سوران گفت: 53 اصله تير فرسوده فشار ضعيف اين شهرستان از ابتداي سالجاري تا كنون تعويض شد.

محمد رحيم حسين بر اظهار داشت: اين ميزان تعويض در راستاي افزايش پايداري شبكه، جلوگيري از بروز خاموشي، بهبود ارائه خدمات به مشتركان، پيشگيري از بروز حوادث احتمالي و در نهايت كسب رضايت مشتركان انجام شد.
وي با بيان اينكه اين ميزان تعويض توسط نيروهاي بهره برداري امور و در حوزه شهري و روستايي سيب و سوران انجام شده است افزود: اعتبار هزينه شده براي اين ميزان تعويض 127 ميليون تومان بوده است.
مدير امور توزيع برق شهرستان سيب و سوران به برگزاري مانورهاي جهادي در حوزه توزيع برق سيستان و بلوچستان اشاره كرد و اظهار داشت: طي برگزاري 2 مانورجهادي در اين استان 156 اصله تير فرسوده در مناطق مختلف استان تعويض شد.
وي در ادامه به اپليكيشن برق من اشاره كرد و افزود: مشتركان برق در صورت بروز هر گونه خسارت وارده مي توانند از طريق اين اپليكيشن (منوي خاموشي) در خواست خود را به صورت شبانه روزي اعلام و پيگيري نمايند.
به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان، شهرستان سيب و سوران، از شمال به شهرستان خاش از شرق به شهرستان سراوان، از جنوب و غرب به شهرستان مهرستان منتهي مي شود.