30 خدمت پرمخاطب سازمان تا پایان بهمن ماه  غیر حضوری می شود
30 خدمت پرمخاطب سازمان تا پایان بهمن ماه  غیر حضوری می شود
سکان نیوز؛ مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:طرح 3070 از تدابیر سازمان تأمین اجتماعی در راستای کاهش مراجعه حضوری مخاطبین سازمان به شعب و کارگزاری های سطح استان است.

حمید ابراهیمی در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بیان داشت: خدا را شاکرم که در مسئولیت جدید توفیقی حاصل شده تا به دور از تنش و بحث های حاشیه بتوانم برای همکاران محیطی آرام و بدور از استرس فراهم آورم تا آنان نیز بتوانند بدون استرس و با دلگرمی پاسخگوی مراجعه کنندگان به شعب باشند چون اعتقاد دارم نگرانی و دلسردی همکاران از مجموعه کاری باعث عدم انجام وظایف کاری شان شده و باعث ایجاد نارضایتی در بین مخاطبین سازمان خواهد شد .
وی در این دیدار با توجه به شیوع بیماری کرونا از تدابیر سازمان تأمین اجتماعی در راستای کاهش مراجعه حضوری مخاطبین سازمان به شعب و کارگزاری های سطح استان در قالب طرح 3070 از غیرحضوری شدن 30 خدمت پرمخاطب سازمان تا پایان بهمن ماه خبر داد و خواستار کمک و همراهی مجموعه استانداری در رابطه با اطلاع رسانی این طرح از طریق ظرفیت های اطلاع رسانی استانداری با توجه به وسعت و پراکندگی استان شد .
این مسوول با توجه به برگزاری آزمون مدیران آینده در سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: ارتقاء اداری همکاران در چهارچوب نتایج این آزمون خواهد بود و قطعا شایسته سالاری در تصدی پست ها در سازمان مد نظر گرفته خواهد شد و در تلاش هستیم تا فرهنگ سازمانی مطلوب بر اساس شایسته سالاری را در سازمان نهادینه کنیم .
وی در رابطه با بحث دورکاری همکاران نیز عنوان کرد با توجه به حجم بالا مراجعه به شعب تامین اجتماعی با تلاش همکاران در شعب و برنامه ریزی مناسب نهایت سعی خود را در جهت تکریم ارباب رجوع انجام می دهیم .
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز در این دیدار گفت با توجه به اینکه مراجعین زیادی در خصوص تأمین اجتماعی داریم، مدیریت سرمایه انسانی چنین سیستمی که تحت تأثیر مسائل حاشیه ای بوده سخت هست و با شناختی که از شما داریم امیدواریم که در خصوص حذف این موارد تمام سعی و تلاش خود را معطوف فرمایید .
سیدزاده با اشاره به نگاه شایسته ابراهیمی در رابطه با ارتقاء همکاران گفت از اینکه تلاش دارید تا فرهنگ سازمانی مطلوب را اجرا کنید برای ما ارزشمند است و ما نیز حمایت خود را از انتصابات شما در قالب طرح مدیران آینده اعلام می داریم
وی ضمن اعلام این مطلب که نظام شایستگی باید فرهنگ شود و همکار بتواند جهت تصدی پست آزمون بدهد و با توجه به شایستگی در آن حوزه انتخاب شود گفت : امیدواریم تا با ارزیابی عملکرد همکاران تان در قالب طرح مدیران آینده و احراز جایگاه بالاتر بر اساس شایستگی شاهد کاهش مراجعه همکاران تامین اجتماعی به این معاونت در خصوص ارتقاء شغل باشیم .
سیدزاده ضمن استقبال از ارائه خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح 3070 اعلام آمادگی کردند تا در اولین جلسه ای که با حضور فرمانداران سراسر استان برگزار می گردد از مدیرکل تأمین اجتماعی استان دعوت به عمل آورد تا ضمن شرکت در جلسه مذکور نسبت به اطلاع رسانی جامع و کامل طرح 3070 اقدام نمایند .