رقابت نزدیک کاندیدا برای کرسی شهرداری تهران/انصراف 3 نفر دیگر
رقابت نزدیک کاندیدا برای کرسی شهرداری تهران/انصراف 3 نفر دیگر
سکان؛هفته پیش منتخبین شورای اسلامی شهر تهران برای ارائه برنامه گزینه های شهرداری تهران قرعه کشی کردند و قرار است مصاحبه از امروز آغاز و تا سه شنبه ادامه داشته باشد اما خبر رسید که 3 نفر از گزینه ها از حضور در ادامه رقابت انصراف دادند.

ناصر امانی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در این باره گفت: علی نیکزادکه یکی ازکاندیداهای مطرح شهرداری تهران بودظاهرا وبرابراطلاعاتی که من دارم برنامه ای برای شهرداری تهران ارائه نکردند.

امانی ادامه داد: البته آقای نیکزاد خودش داوطلب نشده وبرخی اعضای شورا وی را پیشنهادداده بودندامابخاطرسابقه کاردرمدیریت شهری ووزارت راه وشهرسازی یکی ازکاندیداهای جدی این مسئولیت بود.

امانی همچنین ازعدم ارائه برنامه ازسوی آقایان آبرومند وعلی آبادی خبردادوگفت: به احتمال قوی این دونفرهم ازادامه حضوردرروند انتخاب شهردارتهران کنارکشیده اند وبه این ترتیب 8 گزینه برنامه ارائه خواهند کرد.

وی در ادامه هم در خصوص برخی توصیه ها برای انتخاب شهردار از سوی دولت گفت: اخبارى که در خصوص توصیه دولت منتخب در مورد انتخاب گزینه شهردارى تهران مطرح مى شود واقعیت ندارد.

حضور شهردار آینده تهران در جلسات دولت/دولت منتخب توصیه ای برای انتخاب شهردار نکرده است

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:تا جایى که من اطلاع دارم از جانب دولت منتخب هیچ گونه توصیه اى به بنده و همکارانم در مورد انتخاب شهردار تهران و یا گزینه خاصى صورت نگرفته و اخبارى که در این خصوص بعضا مطرح مى شود صحیح نیست.
به گفته امانی، فکر مى کنم دولت آینده از شهردار منتخب تهران حمایت خواهد کرد و تا جایى که من مطلع هستم هر فردى به عنوان شهردار انتخاب شود به جلسات هیات دولت آینده دعوت مى شود.

منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران وعده داده اند که در این هفته شهردار آینده تهران انتخاب می شود.

پرویز سروی منتخب مردم شهر تهران در شورای ششم از انتخاب شهردار تهران تا پایان هفته آینده براساس زمان بندی خبر دادو گفت‌:از روز امروز بررسی برنامه نامزدها آغاز می شود و هر روز برنامه سه نامزد بررسی می‌شود و به نظر می‌رسد اواخر هفته  شهردار آینده تهران مشخص شود.

سروری با بیان اینکه البته هدف ما انتخاب شهردار شایسته است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا فردی توانمند انتخاب کنیم.

وی همچنین در مورد شائبه برخی فشارهای بیرونی گفت: تاکنون دخالت بیرونی برای انتخاب شهردار نداشتیم.

سروری: چمران بهترین گزینه برای ریاست شورا است/ در مورد ترکیب کمیسیون ها به جمع بندی نرسیده ایم

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در مورد ترکیب هیات رئیسه نیز با بیان اینکه هنوز به جمع بندی نهایی در مورد ترکیب هیات رئیسه و کمیسیون ها نرسیدیم، تاکید کرد: البته از نظر من فردی باید به عنوان رئیس شورا انتخاب شود که توانمند و شایسته باشد و از نظر من اقای چمران بهترین گزینه است اما باز هم باید همه اعضا در مورد رئیس شورا نظر دهند.

به گفته سروری، هنوز در مورد ترکیب کمیسیون ها به جمع بندی نرسیده ایم.