176پروژه با سرمايه گذاري بيش از 51هزار ميليارد تومانی در سال 99به بهره برداری رسید
176پروژه با سرمايه گذاري بيش از 51هزار ميليارد تومانی در سال 99به بهره برداری رسید
سکان نیوز؛ وزیر نیروگفت: 176پروژه ساخت و سازي و ساز و كاري با سرمايه گذاري بيش از 51هزار ميليارد تومان به افتتاح رسيده است كه اين مسير هفته به هفته ادامه خواهد داشت .

“رضا اردكانيان” در آئين بهره برداري از طرح هاي صنعت آب و برق استان هاي تهران و گيلان در سي و سومين هفته پويش #هرهفته_الف_ب_ايران اظهار داشت: وزارت نيرو صرفا يك خط نگهدار، هماهنگ كننده و در برخي مواقع يك سخنگو براي اين جمع وسيع و اراده هاي استوار و محكم بوده است.
وي با اشاره به تلاش دشمنان در به زانو درآوردن كشور در شرايط تحريمي و اعمال تحريم هاي ظالمانه و همچنين القاي نااميدي در داخل گفت: با طراحي اين پويش به كمك همديگر بيش از هر چيز نشان داديم كه در جمع فعال در اين عرصه توانايي اهداف و برنامه ها در يك برنامه ريزي 6 ماهه و بعد از آن، يك ساله وجود دارد.
اردكانيان افزود: همتي كه در اين مجموعه نمايان و ابراز شد، مسوولان كشور گروه هاي مرجع، معتمدان مردم و در راس همه اين ها، مقام معظم رهبري را هم به اين نقطه رساند كه مي بايست اين لشگر بزرگ دلگرم تر به كار خود ادامه دهند.
وزير نيرو با اشاره به تحقق اهداف پويش #هرهفته_الف_ب_ايران ادامه داد: همه به درستي در اين زمينه دريافتند كه بايد موجب دلگرمي هر چه بيشتر دست اندركاران اين پويش شوند نه فقط به منظور عبور ايمن كشور از اين برهه زماني كه با آبرومندي سپري شد و روسياهي آن بر چهره كساني ماند كه در حال ترك مناصب و موقعيت هاي خودشان هستند، بلكه اين پويش سرمايه اي براي كشور خواهد بود.
وزير نيرو گفت: طبيعتا مديريت وزارت نيرو هم در اين مجموعه، نقشي براي تدارك شرايط داشت. موفق شديم به اتكاي مجموعه برنامه ريزي ها، اصلي ترين دستاورد خودمان را افزايش سطح اعتماد عمومي مردم قرار دهيم.
وي همچنين گفت: بيش از 3500 تن از همكاران ما بويژه در رده هاي مديريتي با اختيار قانوني دستگاه هاي اجرايي بازنشسته شده اند كه تا پايان دولت تدبير و اميد اين تعداد به حدود 5 هزار نفر خواهد رسيد.
وزير نيرو با اشاره به تحقق برنامه مديريت مصرف و صرفه جويي در هزينه هاي احداث نيروگاه ها و در عين حال افزايش ميزان عرضه انرژي به بخش هاي توليدي كشور اظهار داشت: در 6 ماه اول سال 99 عرضه انرژي به نسبت مدت مشابه سال قبل، به طور متوسط حدود 4.5درصد افزايش داشته كه براي صنايع بزرگ تا 12 درصد هم بوده تا سال جهش توليد يك مفهوم عملي و قابل اندازه گيري در مقايسه با سال قبل خود باشد.
وي ريشه اصلي اين خيزش را پويش #هرهفته_الف_ب_ايران دانست و اظهار داشت: اين پويش موجب شد كه بيشتر به اندازه ها و ظرفيت هاي خودمان در داخل كشور در صنعت آب و برق توجه كنيم كه صرفا شامل همكاران در وزارت نيرو نيست.
اردكانيان گفت: نتيجه اين مشاركت اين بود كه امسال توانستيم پويشي بزرگ تر با 250 پروژه را اعلام كنيم كه تا كنون با احتساب طرح هاي هفته سي و سومم در استان هاي تهران و گيلان، در مجموع 176پروژه ساخت و سازي و ساز و كاري با سرمايه گذاري بيش از 51هزار ميليارد تومان به افتتاح رسيده كه اين مسير هفته به هفته ادامه خواهد داشت .
وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: امسال دولت در همه عرصه ها، فعالانه كار مي كند كه حضور رئيس جمهوري در برنامه هاي افتتاح نشانه اي از آن است.
اردكانيان افزود: در خانواده بزرگ آب و برق، اصلاحات ساختاري در حال انجام است؛ اصلاحاتي كه زمان انجام آن سال آخر فعاليت دولت با پشت سر گذاشتن آزمون و خطاها است.