سکان نیوز؛ ؛ مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری به مناسبت هفته تامین اجتماعی تعداد بیمه شده اصلی این استان را بیش از 154 هزار نفر اعلام کرد.

غلامرضا محمدی با اشاره به نقش گسترده سازمان تامین اجتماعی در تامین امنیت اجتماعی، اقتصادی و ملی گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی عمومی، غیر دولتی و بین نسلی است که با هویت اجتماعی و اقتصادی جامع ترین و محوری ترین ارائه دهنده حمایت های قانونی مبتنی بر اصول بیمه های اجتماعی است.
وی حمایت سازمان تامین اجتماعی از تولید ملی و داخلی را نشانه اهمیت آن دانست و افزود: این سازمان در سال های اخیر با اجرای طرح های مختلفی از جمله بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب و توسعه خدمات الکترونیک گام های بلندی در جهت تقویت تولید و حمایت از کارفرمایان و بیمه شدگان برداشته است.
محمدی تعداد بیمه شدگان اصلی را در استان بیش از 154 هزار نفر اعلام کرد و خاطر نشان کرد: از این تعداد 83 هزار نفر بیمه شده اجباری در کارگاهها ،10 هزار نفر بیمه شده حرف و مشاغل آزاد و اختیاری، 10هزار 371نفر بیمه قالی بافی، 22 هزار و852 نفر بیمه رانندگان، 15هزار و 248 نفر کارگر ساختمانی و 2 هزار و 91 نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری و مابقی بیمه شدگان خاص شامل توافقی،خادمین مساجد،کارفرمایان صنفی،زنیورداران و باربران می باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری نیز در این دیدار گفت: با همراهی دستگاه های دولتی و غیر دولتی از جمله سازمان تامین اجتماعی می توان در جهت جهش تولید در استان گامهای عملی برداشت.
اله کرم نصیری از سازمان تامین اجتماعی به عنوان یار و یاور دولت یاد و خاطر نشان کرد:نقش این سازمان در حمایت از نیروی کار و اشتغال بسیار مهم و سازنده است.