15 دی همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در بابل برگزار می شود
15 دی همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در بابل برگزار می شود
سکان؛ دکتر عزیززاده گرجی از برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان‌های بابل، بابلسر و فریدونکنار به میزبانی بابل خبر داد.

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل در جلسه هماهنگی این همایش که با حضور خیریانپور معاون اقتصادی استاندار مازندران و مدیران دستگاه های ذیربط در فرمانداری بابل برگزار شد، گفت؛ با توجه به تجربه برگزاری این همایش و نمایشگاه در شرق و غرب استان، امیدواریم این رویداد اقتصادی در بابل متفاوت تر و جدی تر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه هر سه شهرستان جلسات متعددی برای هماهنگی برگزاری این همایش برگزار کرده ایم، افزود؛ تاکنون 11 جلسه هماهنگی استانی و شهرستانی صورت گرفت.

عزیززاده گرجی گفت؛ تاکنون 104 فرصت سرمایه گذاری در این سه شهرستان شناسایی و به عنوان اولویت سرمایه گذاری به اداره کل اقتصاد و دارایی ارسال شده است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه به دنبال گزارش کار و عملکرد در این همایش نیستیم گفت؛ مدیران استانی مرتبط با همایش فرصت های سرمایه گذاری کمک کنند تا فرصت های واقعی شناسایی و ارائه شوند.

دکتر عزیززاده گرجی با بیان اینکه این همایش در تاریخ 15 دی ماه در بابل برگزار خواهد شد، گفت؛ ما به دنبال طرح های کیفی و تاثیر گذار در این همایش هستیم تا خروجی خوبی برای توسعه شهرستان و استان داشته باشد.