13آبان موجب بالندگی و کارآمدی نظام و انقلاب گردید
13آبان موجب بالندگی و کارآمدی نظام و انقلاب گردید
سکان نیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: 13آبان موجب بالندگی و کارآمدی نظام و انقلاب گردید.

به گزارش سکان به نقل از ایثار واحد مازندران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: 13 آبان نمادی از ظلم ستیزی، بیداری اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی و برگ زرینی در صفحات تاریخ حماسه ایران اسلامی به شمار می رود.
ایشان با بیان اینکه 13 آبان موجب پویایی، بالندگی و کارآمدی نظام و انقلاب گردید اظهار داشت: سیزده آبان روزی است که تحت رهبری حکیمانه امام راحل و نثار خون های پاک و مطهر شهدای دانش آموز حاصل شده است.
مدیر کل بنیاد مازندران به نقش ولایت در هدایت و رهبری این حماسه جاودان اشاره کرد و عنوان کرد: امروز جهان مسئله(ولایت) را تجربه کرده است چرا که ولایت تداوم نبوت و رسالت است لذا یکی از شاخص های ولایت گره گشایی مشکلات و رهایی از سختی ها و دشواری هاست و امروز این امر در جامعه ما به وضوح دیده می شود و تبعیت از مقام معظم رهبری موجب گردید تا از گردنه های سخت عبور کنیم .
حجت الاسلام دکتر یوسف پور افزود: مکتب ولایت مکتب مردم داری است و در سایه پیروی از ولایت است که انسان به کمال و سعادت می رسد.
ایشان با اشاره به اینکه ولایت از عدل الهی به سمت فضل الهی است گفت: کسی که از فضل الهی برخوردار شود بر تمامی تکنولوژی ها چیره می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: آنچه باعث شد تا لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شود در سایه فضل الهی محقق گردید.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی که (من به آینده خوشبین هستم) گفت: این همان فضل الهی است که ملت با اتکاء به خداوند متعال و پیروی از ولایت به خود باوری رسیده است و آینده ای روشن برای آیندگان ترسیم شده است .
گفتنی است مدیرکل بنیاد مازندران همچنین پس از دیدار با جانباز 70% حاج عباس اسدی، در نشست بصیرتی پایگاه مقاومت شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شرکت کرد.