۳۰۸۰ دستگاه احراز هویت در شعبات رای گیری مازندران بکارگیری می شود - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024
گروه : استان ها
پ
  • شناسه : 1270
  • 30 بهمن 1398 - 13:46
  • 0 دیدگاه
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران:

۳۰۸۰ دستگاه احراز هویت در شعبات رای گیری مازندران بکارگیری می شود

۳۰۸۰ دستگاه احراز هویت در شعبات رای گیری مازندران بکارگیری می شود
۳۰۸۰ دستگاه احراز هویت در شعبات رای گیری مازندران بکارگیری می شود
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران گفت: سه هزار ۸۰ دستگاه احراز هویت در اختیار فرمانداری های استان برای ارائه در شعبات اخذ رای قرار گرفته است.

به گزارش سکان نیوز، ابوذر قربانی عصر چهارشنبه در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با اشاره به این که استفاده از دستگاه احراز هویت در شعبات اخذ رأی الزامی است، گفت: سه هزار و ۸۰ دستگاه احراز هویت و ۲۰ درصد مازاد به عنوان پشتیبان در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفت. ‎

قربانی با بیان اینکه کاربری این دستگاه به عهده کاربر شعبه است و مردم به صورت مستقیم با این دستگاه اقدامی انجام نمی‌دهند، افزود: کاربرد این دستگاه در بررسی و تصدیق سند شناسایی رأی دهنده شامل شناسنامه و کارت ملی است و هرگونه عدم تطابق را اعلام خواهد کرد.

قربانی، افزود: وجه تمایز در روند انجام فرآیندهای انتخابات امسال با ادوار گذشته الزام استفاده از دستگاه‌های احراز هویت است.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، گفت: همچنین یکی دیگر از کاربردهای دیگر این دستگاه اعلام رأی تکراری است یعنی اگر فردی در شعبه دیگری رأی داده باشد این دستگاه مشخصاً محل شعبه و زمان رأی دادن را اعلام کرده و با توجه به هشدار رأی تکراری از رأی دادن فرد حتی با شناسنامه فاقد مهر جلوگیری به عمل می‌آید.

قربانی ادامه داد: این دستگاه در سایر فرآیندها شامل ثبت و ارسال صورتجلسه آغازین و پایانی و همچنین پس از پایان انتخابات ثبت و ارسال آرا مأخوذه کاربرد دارد.

  • نویسنده : صادقی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

رکود در بازار لوازم خانگی / برخی از واحدها تبلیغات عوام‌فریبانه دارند 30 اردیبهشت 1403

رکود در بازار لوازم خانگی / برخی از واحدها تبلیغات عوام‌فریبانه دارند

سکان نیوز؛ رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه در سال جاری هیچ شرکتی افزایش قیمت نداشته، از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و انتقاداتی هم نسبت به وضعیت فعالیت فروشگاه‌های بزرگ قسطی مطرح کرد.

۱۰۳ اهدای عضو و نجات دوباره جان بیماران در دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شد 30 اردیبهشت 1403

۱۰۳ اهدای عضو و نجات دوباره جان بیماران در دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از انجام ۱۰۳ اهدای عضو دراین دانشگاه خبر داد و گفت: تا زمانی که تیم تخصصی پزشکی مرگ مغزی بیمار را تایید نکنند روند اهدای عضو شروع نمی شود.

معافیت ازپرداخت  پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف 29 اردیبهشت 1403

معافیت ازپرداخت پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ با اعلام اینکه مجوز معافیت از پرداخت پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف صادر شد، گفت :در این راستا سعی می کنیم تا تخفیفات قابل ملاحظه ای برای متصرفین اراضی وقفی قائل شویم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.