۲۶۹۰ صندوق اخذ برای انتخابات در گیلان آماده شد
۲۶۹۰ صندوق اخذ برای انتخابات در گیلان آماده شد
سکان ؛ استاندار گیلان با بیان اینکه ۲۶۹۰ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم و برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه در گیلان آماده شد، گفت: در حوزه انتخابیه رشت و خمام انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

اسدالله عباسی در بازدید از ستاد انتخابات گیلان مستقر در استانداری و ستاد انتخابات شهرستان رشت، در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: صندوق های اخذ رای در همه مناطق گیلان برای دسترسی مردم مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در گیلان افزود: در حوزه انتخابیه رشت و خمام انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود که کاربران آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تمام شهرستان های استان برای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی آماده است، عنوان کرد: زیرساخت های لازم برای امنیت انتخابات نیز فراهم شده است و ۲۶۹۰ صندوق اخذ رای را برای جمع آوری آرای مردم و برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه در گیلان آماده کردیم.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف در حمایت از انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم در انتخابات پیش رو با حضور پرشور پای صندوق های اخذ رای و با میثاق با امام شهدا بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

عباسی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان خواست تا مقررات و قوانین در خصوص برگزاری رقابت انتخابات را رعایت کنند، با اخلاق مداری برنامه های خود را شفاف، روشن و صادقانه به مردم اعلام‌ نمایند و با مجریان انتخابات و هیئت های اجرایی و نظارت همکاری لازم را داشته باشند تا مردم با آرامش اصلح را برگزینند.