یک ساعت به طول ساعات مدارس اضافه خواهد شد - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024
پ
  • شناسه : 763
  • 16 بهمن 1398 - 17:15
  • 0 دیدگاه
حاجی میرزایی در حاشیه هیئت دولت:

یک ساعت به طول ساعات مدارس اضافه خواهد شد

سکان نیوز، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:ساعاتی که به خاطر تعطیلی‌های مختلف دانش آموزان نتوانستند در کلاس‌ها حاضر شوند از طریق افزودن یک ساعت به طول ساعات هر روز یا استفاده از پنجشنبه‌ها جبران خواهد شد.

به گزارشسکان نیوز ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره نحوه برگزاری کلاس‌های جبرانی گفت: یک آئین نامه اجرایی در مدارس داریم که در این آئین نامه، اختیاراتی به شورای هر مدرسه داده شده است؛ شورای هر مدرسه متشکل است از مدیر مدرسه، نماینده دبیران و نماینده اولیا و آنجا در این باره تصمیم گیری می‌شود.

وی افزود: به همه مدارس ابلاغ شده است که به استناد آئین نامه اجرایی مدارس، ساعاتی که به خاطر تعطیلی‌های مختلف دانش آموزان نتوانستند در کلاس‌ها حاضر شوند از طریق افزودن یک ساعت به طول ساعات هر روز یا استفاده از پنجشنبه‌ها جبران شود.

وی همچنین گفت: این اختیار به مدارس داده شده که این اقدامات را انجام دهند و معاونان آموزشی بنده هم در آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه و مدیران استانی و اجرایی حتماً بر این موضوع نظارت خواهند کرد.

حاجی میرزایی درباره دلیل مخالفت شورای عالی آموزش و پرورش با استفساریه مجلس درباره معلمان حق التدریس هم گفت: استفساریه ای را مجلس محترم در این رابطه تصویب کرده اما هنوز شورای نگهبان در رابطه با آن اظهار نظر نکرده است. ما منتظریم که این موضوع تبدیل به قانون شود و اگر شد ما مطیع اجرای قانون خواهیم بود.

برچسب ها

اهداف دانشگاه علوم پزشکی مازندران بهره گیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی است 20 اردیبهشت 1403

اهداف دانشگاه علوم پزشکی مازندران بهره گیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ورود به هوش مصنوعی در حوزه های آموزش، پژوهش، تشخیص ودرمان بیماری و استفاده از فناوری های جدید و نانو فناوری در حوزه پزشکی و ورود به عرصه آینده پژوهی را از جمله اهداف دانشگاه در سال جاری اعلام کرد و گفت که امیدوارم با همکاری اساتید و اعضای هیات علمی به این اهداف دست پیدا کنیم

راه اندازی خط پردازش زباله در قائمشهر به صورت آزمایشی 18 اردیبهشت 1403

راه اندازی خط پردازش زباله در قائمشهر به صورت آزمایشی

خط پردازش زباله قائمشهر به صورت آزمایشی با حضور دکتر مفید اسماعیلی سراجی عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون بهداشت، دکتر فلاحی قائم مقام و نماینده ویژه شهردار در سازمان پسماند، مهندس رجبی معاونت خدمات شهری، مهندس اسدی مدیریت سازمان پسماند شهرداری قائمشهر راه اندازی شد

افزایش ۳۵درصدی حداقل حقوق کارگران ۱۴۰۳ 01 فروردین 1403

افزایش ۳۵درصدی حداقل حقوق کارگران ۱۴۰۳

سکان؛ در سیصدوبیست‌ونهمین جلسه شورای‌عالی کار میزان افزایش حداقل حقوق سال آینده ۱۴۰۳ کارگران بدون حضور نماینده کارگران تعیین شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.