یک رویداد مهم ادبی در کتابخانه های عمومی مازندران
یک رویداد مهم ادبی در کتابخانه های عمومی مازندران
سکان نیوز/با برگزاری جلسه افتتاحیه محفل ادبی طالب که در فضای مجازی انجام شد، هر یک از کتابخانه های عمومی مازندران دارای یک محفل ادبی می شوند.

سکان نیوز/به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، صبح امروز (چهارشنبه، 99/5/1) با حضور آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، نغمه مستشار نظامی، دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، علیرضا قزوه از شاعران مطرح کشور و جمعی از اهالی شعر و ادب و کتابداران، آئین افتتاح محفل ادبی «طالب» کتابخانه های عمومی مازندران بصورت مجازی برگزار شد.
ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این برنامه با تاکید بر اهمیت شعر و ادب در پیشبرد اهداف فرهنگی، اظهار داشت: شعر در ایران همواره پیام آور ارزش های اخلاقی و معنویت بوده است و از آن بعنوان یکی از راهبردی ترین روش های تعالی فرهنگ یاد می شده است و خوشحالیم از اینکه تمامی کتابخانه های عمومی شهری و روستایی در استان از این پس میزبان اهالی فرهیخته شعر و ادب خواهند بود.
مسشتار نظامی، دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور هم با تحسین حسن انتخاب نام یکی از شعرای برجسته و نامدار مازندران برای این محفل ادبی، ابراز امیدواری کرد شعرای جوان و با استعداد استان و علاقمندان به این عرصه، بواسطه رونق دادن به محافل ادبی کتابخانه های استان، خدمات شایسته ای به ادبیات اصیل و فاخر مازندران نمایند.
علیرضا قزوه هم شعر و شاعری در مازندران را دارای پیشینه ای درخشان دانست و برای جوانان مستعد مازندرانی آرزوی موفقیت کرد و کتابخانه های عمومی را بهترین مکان برای گرد هم آمدن شعرا و دوستداران شعر دانست.
گفتنی است در این نشست، حمید حمزه نژاد از شعرای جوان استان و فعال حوزه شعر و ادب مازندران با اعطای حکم از طرف مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بعنوان دبیر محفل ادبی طالب معارفه شد.