یوسف پور؛ : 12 فروردین، روز تجلی و اراده ملت ایران است
یوسف پور؛ : 12 فروردین، روز تجلی و اراده ملت ایران است
سکان نیوز؛ حجت الاسلام دکتر یوسف پور گفت: 12 فروردین، روز تجلی و اراده یک ملت و ظهور شخصیت واقعی مردم مسلمان ایران است.

به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت 12 فروردین سالروز اسقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی گفتگویی اظهار داشت: دوازدهم فروردین، سالروز یکی از تاریخ سازترین و رفیع ترین قله های سربلندی و عزّت ملت انقلابی و مؤمن ایران اسلامی است که با بصیرت و آگاهی، بهترین سرنوشت را برای خود رقم زد.

حجت الاسلام دکتر یوسف پور گفت: 12 فروردین، روز تجلی و اراده یک ملت و ظهور شخصیت واقعی مردم مسلمان ایران، روز میلاد جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن خون هزاران شهیدی است که زمینه ساز برقراری حکومت عدل اسلامی در کشورمان بودند.
ایشان تصریح کرد: این روز فرخنده، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم و روز شناساندن پیروان و دشمنان انقلاب و جدا کردن صف آنان است.
مدیر کل بنیاد مازندران افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مد ظله العالی به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است با استفاده از همه ظرفیت ها در راستای تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید گام های موثری برداریم.

این مسئول عنوان کرد: ۱۲ فروردین روزی پرافتخار برای این ملت و کشور و تابلوی تمام نمایی از اراده راسخ و لبیک ایران زمین به استقرار نظام جمهوری اسلامی است که در سایه رهبری‌های حکیمانه و مدبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب با توکل بر خداوند مصداق این آیه “واعتتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا” محقق شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، یوم ا … دوازده فروردین را به تمامی مردم ایران بویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان خطه شهید پرور و ولایتمدار مازندران تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: امید است با اتحاد و انسجام و تجدید بیعت با آرمانهای والای شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری مد ظله العالی، به نحو شایسته از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری و صیانت نمائیم