یوسف پور؛ تمام وقت خود را در بنیاد صرف خدمت به ایثارگران نمائیم
یوسف پور؛ تمام وقت خود را در بنیاد صرف خدمت به ایثارگران نمائیم
سکان نیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران گفت؛ تمام وقت خود را در بنیاد صرف خدمت به ایثارگران نمائیم.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بنیاد مازندران، در ادامه روند پاسخگویی به جامعه معزز ایثارگری و ارائه راهکار در جهت رفع مشکلات و پیگیری مطالبات این عزیزان در حوزه های مختلف خدمت رسانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران سه شنبه هشتم تیر ماه در بنیاد تنکابن حضور یافت و با خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستانهای عباس آباد ، چالوس، نوشهر، کلاردشت و تنکابن به صورت چهره به چهره با این عزیزان دیدار کرد.


حجت الاسلام دکتر یوسف پور مدیر کل بنیاد مازندران پس از دیدار عمومی با ۳۸ تن از ایثارگران شهرستانهای غرب‌ مازندران طی گفتگویی اظهار داشت: تمامی دیدار های چهره به چهره با ایثارگران عزیز به صورت بر خط توسط اداره ارتباطات و مراجعات بنیاد استان ثبت شده و کلیه پیگیری ها جهت تسریع و تسهیل فرآیند خدمات رسانی به حوزه معاونت های تخصصی ارجاع داده خواهد شد.
ایشان با بیان اینکه نظارت بر درخواست ها و طرح موضوعات از سوی ایثارگران یکی از اولویت های اصلی در امر پاسخگویی به این قشر معزز محسوب می گردد عنوان کرد: در این ملاقات عمومی مهمترین مسائل ( وام خود اشتغالی کارا، وام مسکن، حق پرستاری، برقراری معیشت، بررسی موارد مربوط به تسهیلات رفاهی، ) مورد بررسی و در دستور کار پیگیری و رسیدگی قرار می گیرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: تدبیر و کارگشایی در جهت حل مشکلات ایثارگران، ارج نهادن و احترام به کرامت انسانی این بزرگواران و انسانهای صبور است. ایشان اضافه کرد: این موجب افتخار است که تمام وقت خود را صرف خدمت به ایثارگران نمائیم.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور با اشاره به اینکه نگاه ما کاهش استرس، ایجاد آرامش روحی و رضایتمندی ایثارگران عزیز از نحوه دریافت خدمات است اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شایسته قدرشناسی، تکریم و تجلیل هستند.
در ملاقات عمومی مدیر کل بنیاد مازندران با ایثارگران شهرستانهای غرب این استان معاونین بهداشت و درمان ، تعاون و امور اجتماعی، روسای بنیاد شهرستانهای یاد شده و نیز روسای ادارات ستادی ( پذیرش و اشتعال ) حضور داشتند،