یادداشت عقیل امامی/خمینی؛ کلمه محبوب قرن
یادداشت عقیل امامی/خمینی؛ کلمه محبوب قرن
سکان نیوز؛ صحبت از "خمینی" محبوب‌ترین کلمه قرن است که با درخشش تابناکش در ایران زمین از سیاهی دوران ظلمت و طاغوت عبور کرد و نور اسلام ناب را بر سیمای پرمهر ایرانیان تاباند تا حقیقت انقلاب اسلامی در عصر حاضر جلوه‌گر شود‌.

به گزارش سکان نیوز، عقیل امامی تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی در یادداشتی نوشت؛ ۳۱ سال از هجران غمبار خورشید فروزان انقلاب اسلامی و ناجی ایرانیان گذشت، خورشیدی که گرمابخش دنیای معاصر و تابنده انوار قدسی به دل‌های پاک و حقیقت جو و الهام بخش آموزه‌های رحمانی در بین عشاق مکتب حیات‌بخش اسلام بود‌.

او عبد صالح از تبار نیکان و صالحان و اولیای روشن ضمیر الهی و نیز نجات‌بخش گمراهان، آزادی‌خواهان و عدالت جویان دنیای معاصر بود که عاشقانش سه دهه در فراغ جانسوزش گریانند و همچنان در حلقه گرمابخش محفل نورانی و زیر بیرق برافراشته‌اش در دیار ولایت ایستاده‌اند.آری، صحبت از “خمینی” محبوب‌ترین کلمه قرن است که با درخشش تابناکش در ایران زمین از سیاهی دوران ظلمت و طاغوت عبور کرد و نور اسلام ناب را بر سیمای پرمهر ایرانیان تاباند تا حقیقت انقلاب اسلامی در عصر حاضر جلوه‌گر شود‌.

پیر جماران و یگانه دوران که از خرداد ۱۳۴۲ تا خرداد ۱۳۶۸ جام عاشقان و شیفتگانش را از محبت اهل بیت و عطر معنویت و اخلاص و جوهره آزادی‌خواهی، عزت و شرف و ایستادگی در برابر اشقیای دهر سیراب کرد، ناگهان در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پرکشید و دل‌های بی‌شماری را در ایران زمین و سراسر گیتی غرق در ماتم و اندوه ساخت.

پرچم خمینی در دیار ولایت و عرفان و هنگامه غروب خورشید تابناکش لحظه‌ای از برافراشتگی نیفتاد و بدست فرزند دیگری از تربیت یافتگان مکتب روح الله رسید و اینک با گذشت ۳۱ سال از هجران غمبار آن مشعل فروزان همچنان در پهندشت ایران اسلامی مقتدرانه در اهتزاز است.

«خامنه‌ای» امامی است که با سلوک امام جماران در ام‌القرای جهان اسلام به هدایت و رهبری مشغول است و با پرورش سروقامتان عرشی همانند سردار فاتح دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در مکتب مانای ولایت، لرزه بر اندام جهان‌خواران و حاکمان بی‌شرافت کاخ‌های پلید و سیاه زمانه انداخته و خواب‌های ابرقدرت‌های خون آشام را آشفته ساخت.

آری، ولایت خمینی همچنان در دل‌های پیروان و عاشقانش در سراسر جهان تابنده و درخشان است و دیر نیست زمانی که علم برافراشته ولایت بدست با کفایت خورشید پرفروغ انقلاب و در همراهی یاران پاکباخته و مردان و زنان شیفته طریقت حق، بر بلندای گیتی به اهتزاز درآید.