گشایش رسمی ستاد سحر در مازندران
گشایش رسمی ستاد سحر در مازندران
سکان نیوز؛ آیین گشایش رسمی ستاد انتخاباتی حامیان ایت الله رئیسی ( سحر) در مازندران برگزار شد.

به گزارش سکان نیوز، در این مراسم که روسای ستادهای انتخاباتی سحر شهرستانها و مسئولان کمیته های استانی و نیز تنی چند از صاحب نظران سیاسی و شخصیت های فرهنگی حضور داشتند ، دکتر فرهاد زیویار رئیس ستاد کشوری حامیان ایت الله رئیسی در سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو از آیت الله رئیسی بعنوان چهره اصلح و کارآمدجریان انقلاب در این عرصه نام برد وافزود: هم افزایی و وحدت جریان انقلاب در این انتخابات جای تقدیر دارد.
دکتر زیویار مشارکت گسترده مردم در انتخابات را مهم ارزیابی کرد وافزود: شرکت پرشور مردم در انتخابات رمز اعتلای انقلاب اسلامی است.

وی در خاتمه با تقدیر از شکل گیری ستادهای سحر در مازندران با محوریت جوانان مومن و انقلابی ، عقیل امامی را بعنوان رئیس ستاد حامیان ایت الله رئیسی (سحر) در مازندران معرفی کرد.
عقیل امامی رئیس ستاد سحر مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت انتخابات بعنوان صحنه تجلی اراده پرشور مردم در تعیین سرنوشت کشور وحدت وهم افزایی جریان انقلاب را راهبرد اساسی جبهه انقلاب عنوان و تصریح کرد: ستاد سحر در تعامل جدی با سایر جریانهای انقلابی برای خلق مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات و معرفی شخصیت ممتاز و برجسته آیت الله رئیسی تلاش خواهد کرد.