گسترش کارآفرینی بانوان در مشاغل خانگی
گسترش کارآفرینی بانوان در مشاغل خانگی
سکان نیوز؛ یک بانوی کارآفرین بیان داشت: حمایت و تشویق بانوان در امور اقتصادی، هم‌سو کردن فعالیت آنان در راستای توسعه اقتصادی استان مازندران از برنامه های مهم و ضروری است.

به گزارش سکان، مهندس میناز مهرنوش در گفت و گویی بیان داشت: زنان کارآفرین با تلاش مستمر و شبانه روزی در چرخاندن چرخ های اقتصاد نقش آفرین هستند با این وجود برای تاثیرگذاری بیشتر در عرصه های اقتصادی نیاز به نگاه و حمایت ویژه مسئولان دارند.

رییس ستاد مردمی بانوان محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در مازندران افزود: همه گیری بیماری کرونا دسترسی زنان به بازارهای سنتی و امکان تبادل اطلاعات و حضور برای فروش محصولات خود در بازارهای محلی و غیره را محدود تر کرده است و متاسفانه بسیاری از کسب و کارها متضرر و تعطیل شده است.

مهندس میناز مهرنوش با اشاره به اینکه این بانوان با حمایت و پشتیبانی و مانع زدایی از کار و سرمایه با رفع موانع تولید و فروش محصولات در حوزه اقتصاد نقش ارزنده ای در تعالی اقتصادی جامعه در کنار حفظ نهاد خانواده دارند افزود: در این میان وظیفه ما بایستی حمایت و تشویق بانوان در امور اقتصادی، هم‌سو کردن فعالیت آنان در راستای توسعه اقتصادی استان، فراهم ساختن زمینه‌ فعالیت بانوان در عرصه تولید و تجارت، ارائه مشاوره‌های تخصصی و حقوقی به آنان و پشتیبانی از تجاری‌سازی فعالیت‌های نوآورانه باشد.
وی گفت: ما از بانوان کارآفرینی که بتوانند حوزه کاری خود را گسترش دهند از آنها حمایت خواهیم کرد