کیانی شهردار نمونه استان مازندران شد
کیانی شهردار نمونه استان مازندران شد
سکان؛ از سوی استاندار مازندران مهندس مهدی کیانی خادم مردم بابل عنوان شهردار نمونه استان مازندران انتخاب گردید

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل در جشنواره شهید رجایی که در سالن مدیریت برنامه و بودجه استان مازندران با حضور دکتر حسینی‌پور استاندار مازندران،معاونین استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان مازندران و شهرداران شهرهای استان حضور داشتند، مهندس مهدی کیانی امیری از بین بیش از ۶۰ شهردار استان مازندران به عنوان شهردار نمونه انتخاب گردید.

دکترحسینی‌ پور استاندار مازندران در آیین تجلیل از مدیران نمونه مازندران با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: در تعیین مدیر نمونه استان تمام عملکرد دستگاه‌ها به ریز بررسی گردید.

استاندار مازندران گفت:تمامی برگزیده‌های جشنواره شهید رجایی استان مازندران عملکرد آنان و دستگاه‌های مربوطه آن به ریز مطالعه و رصد شده است.

مهندس مهدی کیانی به عنوان شهردار نمونه استان مازندران لوح شهردار برتر را در جشنواره شهید رجایی استان مازندران از استاندار دریافت نمود.

شهردار بابل در حاشیه این جشنواره گفت:انتخاب اینجانب بعنوان خادم شهر بابل را مدیون هدایت‌ها و حمایت‌های استانداری مازندران،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابل، امام جمعه محترم، و تمامی معاونین، مدیران و همکاران شهرداری بابل و به ویژه همراهی و حمایت‌های مردم خوب شهر بابل می‌باشم.

امیدوارم در کنار مردم خوب،فهیم و آگاه شهر بابل بتوانیم در مسیر خدمت به شهروندان از گذشته موفق‌تر باشیم و مهم‌ترین سرمایه خدمتگذاران در شهرداری و شورای اسلامی شهر، اعتماد مردم به خادمان شهر بابل است