کولیوند: فعالیت مجموعه هلال احمر به گونه ای بوده که نگاه ها را تغییر داد
کولیوند: فعالیت مجموعه هلال احمر به گونه ای بوده که نگاه ها را تغییر داد
سکان نیوز؛رییس جمعیت هلال احمر گفت: در ماه های اخیر فعالیت مجموعه هلال احمر به گونه ای بوده که نگاه ها را به خود تغییر داده است و از حمایت مردمی بیشتری برخوردار شده است.

به گزارش سکان نیوز از جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل حراست جمعیت هلال احمر گفت: در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که نیاز است با سرعت و دقت بیشتری در هلال احمر کار کرد و این موارد باید مورد تاکید در تمامی امور قرار گیرد.

وی افزود: با این وجود ضرورت دارد تا مراقبت و حفاظت نیز در جمعیت هلال احمر مورد توجه باشد. به همین علت همکاری تمامی ارکان جمعیت هلال احمر از اهمیت بسزایی برخوردار است. هم افزایی و همکاری امروز می تواند گره از مشکلات هلال احمر باز کند و موانع را از پیش رو بردارد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در ماه های اخیر فعالیت مجموعه هلال احمر به گونه ای بوده که نگاه ها را به خود تغییر داده است و از حمایت مردمی بیشتری برخوردار است. رئیس جمهوری نیز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا نیز توجه ویژه ای به هلال احمر داشتند و بر استفاده از ظرفیت های هلال احمر تاکید کردند.

کولیوند ادامه داد: امروز هلال احمر در مسیر پیشرفت، کار و تلاش قرار دارد و سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر تقویت شده و اعتماد عمومی به این مجموعه ارتقا یافته است. ما نیز به دنبال آن هستیم تا به صورت صحیح و صادقانه به مردم خدمت کنیم و در این مسیر از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش های سرپرست سابق اداره کل حراست جمعیت هلال احمر گفت: از زحمات آقای مومنی در اداره کل حراست قدردانی می کنیم و برای ایشان آرزوی توفیق داریم. خوشبختانه سرپرست جدید اداره کل حراست نیز آشنایی خوبی با وظایف هلال احمر دارد و می تواند این مجموعه را به محل امنی بدل کند تا با هم افزایی به اهداف جمعیت رسید.

  • نویسنده : میلاد