کولیوند: تا پایداری شرایط خدمات امدادی به مردم ارائه خواهد شد
کولیوند: تا پایداری شرایط خدمات امدادی به مردم ارائه خواهد شد
سکان نیوز؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با بیان این که امداد رسانی به صورت شبانه روز در مناطق سیل زده ادامه دارد، گفت: تا زمانی که شرایط مردم سیل زده پایدار نشود، خدمات رسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش سکان نیوز؛ از جمعیت هلال احمر؛ کولیوند شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان کرمان اظهار کرد: در روزها توسط امداد هوایی و زمینی و در شب‌ها با توجه به محدودیت تاریکی هوا، امدادگران و نجاتگران از طریق زمینی امداد رسانی و خدمات خود را ارائه می کنند.

وی افزود: کمک‌های خوبی برای هموطنان سیل زده از طرف جمعیت هلال احمر انجام شده و تمام توان خود را برای امداد رسانی انجام خواهیم داد و مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

کولیوند ادامه داد: مسیر خیلی از روستاها همچنان مسدود است و از طریق امداد هوایی دسترسی صورت خواهد گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: امداد رسانی در شبانه روز ادامه خواهد داشت و یک محموله ۴۰ تنی هم توسط ارتش تحویل هلال احمر شد و به کرمان ارسال کردیم‌.

کولیوند تصریح کرد: تیم های تخصصی برای تخلیه آب از منازل با تجهیزات مناسب در منطقه حضور و در حال ارایه خدمات هستند.

وی ادامه داد: مردم سیل زده علاوه بر آسیب کسب و کار دچار آب گرفتگی منازل هستند و تمام تلاش عوامل هلال احمر این است که بهترین خدمات را ارائه کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: راه های ارتباطی دچار مشکل است اما آب و برق وصل و نیازهای تغذیه ای هم توسط عوامل هلال احمر با فراهم کردن مواد زیستی و اغذیه ای انجام شده است.

وی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که شرایط مردم پایدار شود عوامل جمعیت هلال احمر خدمت رسانی را ادامه خواهند داد.

  • نویسنده : میلاد