کودک ۱۰ ساله سمنانی مشاور شهردار شد
کودک ۱۰ ساله سمنانی مشاور شهردار شد
برای نخستین بار مشاور برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی حوزه کودک شهردار سمنان در راستای ارتقای شاخص‌های شهر دوستدار کودک انتخاب شد.

در نهمین جلسه شورای مدیران شهرداری سمنان که به ریاست سید علی مرتضی‌نژاد شهردار سمنان در محل سالن شهید بابایی برگزار شد، زهرا صادقی‌نیا کودک ۱۰ ساله سمنانی به عنوان مشاور شهردار در حوزه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کودکان معرفی شد.

مرتضی‌نژاد در این جلسه اظهار کرد: امروزه مدیریت شهری فقط مختص مباحث شهری و زباله، پسماند، معضلات زیست محیطی و آسیب‌های اجتماعی نیست. با توجه به حضور کودکان در شهر، مباحث حوزه کودک نیز در دستور کار مدیریت شهری سمنان قرار دارد.

وی اضافه کرد: در راستای استفاده از دیدگاه کودکان و نقطه نظرات آنان در مدیریت شهرسازی و ایجاد فضایی شاد و امن برای کودکان شهر و در راستای ارتقای شاخص‌های شهر دوستدار کودک با توجه به علاقه‌مندی خانم صادقی‌نیا، او را به عنوان مشاور برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کودک در شهرداری سمنان منصوب می‌کنم.

شهردار سمنان با تاکید بر لزوم مشارکت و همکاری تمامی مدیران شهری با مشاور کودک شهردار، تصریح کرد: استفاده از نظرات و دیدگاه‌های عموم شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در معابر شهری و فضاهای عمومی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای مدیریت شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شایان ذکر است، زهرا صادقی نیا ۱۰ ساله و عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره  ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان است.

  • نویسنده : بهروز
  • منبع خبر : ایمنا