کمیسیون‌های مجلس این هفته میزبان سه وزیر دولت هستند
کمیسیون‌های مجلس این هفته میزبان سه وزیر دولت هستند
سکان؛ وزیران ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی این هفته به کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی می‌روند.

دوشنبه اول خرداد وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس حاضر شده و در رابطه با موضوع عملکرد فدراسیون‌های ورزشی پاسخگوی نمایندگان مجلس خواهد بود.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی دوشنبه اول خرداد میهمان کمیسیون اقتصادی مجلس است تا درباره فرامین اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش تصدی‌گری دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در اقتصاد، با نمایندگان مجلس مذاکره کند. در ادامه این نشست دو نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای عضویت در هیئت امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان معرفی می‌شوند.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی هم سه‌شنبه دوم خرداد به کمیسیون اقتصادی مجلس می‌رود تا به سؤالات ۹ نفر از نمایندگان درباره تخلفات صورت گرفته در یکی از معادن تابعه این وزارتخانه پاسخگو باشد.

داوود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه برای انجام معارفه با نمایندگان عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس دوشنبه اول خرداد به این کمیسیون می‌رود.

دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی را به صورت کامل    ببینید.