کمک های مومنانه نیازمند انسجام بیشتر است/ آغاز مرحله دوم نهضت کمک مومنانه
کمک های مومنانه نیازمند انسجام بیشتر است/ آغاز مرحله دوم نهضت کمک مومنانه
ساری- سکان نیوز/ حجت الاسلام غلامحسن تسخیری گفت: با توجه به تجربه ای که در مقابله با ویروس کرونا در مرحله اول داشتیم، به انسجام بیشتر نیروهای مومن وخیرین و تشکل های قرارگاه های منسجم نیازمندیم تا کمک های مومنانه به آنهایی که واقعا نیازمند کمک ما هستند برسد.

به گزارش سکان نیوز/ حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در خصوص آغاز مرحله دوم نهضت کمک مومنانه گفت: در آستانه دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه قرار داریم با توجه به شرایط حساس و پیچیده ای که برای ملت ها و کشورها بالاخص کشور جمهوری اسلامی رقم خورد یعنی همین ویروس مشکوک به بیولوژیک ، رهبر انقلاب اسلامی فرمان کمک های مومنانه را صادر کردند و فرمودند: این تهدید رو تبدیل به یک فرصت کنید و همه ی ما شاهد این موضوع هستیم با وجود پیچیدگی این ویروس و ناشناخته شدن آن به ویژه در روزهای اولیه، مردم با توجه به همه ی مشکلات و دغدغه ها و استرس هایی که رقم خورد، صحنه را خالی نکردند. وی در ادامه خواستار شد ؛ خیرین، آحاد مردم، بسیجیان، هیئتی ها، مساجدی ها و همه ی عزیزانی که میتوانند نقش آفرین باشند در این صحنه ها حضور پیدا کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا اظهار داشت: یکی از عرصه های مهمی که اتفاق افتاد همان نهضت مومنانه بود که در ایام کرونا در مرحله اول اتفاق افتاد. دستگاه های مختلف و مردم پای کار آمدند و به جبران خیل عظیم خسارت ها و کمبودها پرداختند و همراهی کردند. بخشی از آنها در کمک بیماران در بیمارستان ها و بخشی در آرمستان ها و دیگر گروهی برای کمک و یاری مردم آسیب دیده از این ویروس کرونا و مسائلی که اتفاق افتاد. در راستای این کمک های مومنانه حکماً جنبه ی کمک مالی نداشته بلکه بخش مهم آن ایجاد روحیه و تاثیر روحی و روانی برای مردم بود.
حجت الاسلام غلامحسن تسخیری تاکید کرد: با توجه به تجربه ای که در مقابله با این ویروس در مرحله اول داشتیم، به انسجام بیشتر نیروهای مومن وخیرین و تشکل های قرارگاه های منسجم نیازمندیم تا کمک های مومنانه به آنهایی که واقعا نیازمند کمک ما هستند برسد.
وی در پایان سخنان خود افزود: از مسئولان انتظار می رود در این شرایط سخت بیماری کرونا و این حجمه گسترده دشمن ، با تدابیر درست بتوانند با همکاری مردم این ویروس را خنثی کنند و هم توطئه های دشمن را در بُعد جنگ روانی و اقتصادی که ایجاد کرده ناامید سازند تا مانع سودجویی آنان شود.