کشف 18 هزار عدد ماده محترقه در آمل
کشف 18 هزار عدد ماده محترقه در آمل
فرمانده انتظامي شهرستان آمل کشف 18 هزار عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش سکان نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “نعمت الله آزادی” در تشريح اين خبر، گفت: به منظور پيشگيري از وقوع حوادث دلخراش چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان آمل به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 نفر از عاملان ورود و عرضه مواد محترقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ آزادی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری عوامل اطلاعاتی سپاه، و انجام ایست و بازرسی های کنترلی در یکی از محورهای مواصلاتی متهم را که قصد جابجایی مواد محترقه از طریق اتوبوس های مسافر برای را داشت دستگیر کردند .

سرهنگ آزادی،خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از وسایل همراه متهمان که در قسمت بار خودرو جاسازی شده بود 18 هزار و 504 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند .

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به این که متهمین پس از تشکیل پرونده به دلیل اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند،گفت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد .

سرهنگ آزادی همچنین از شهروندان،خواست: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم وامنیت عمومی،در فرزندان خود اين باور را ايجاد كنند، كه سلب آسايش ديگران، وسيله خوبي براي شادي و سرگرمي نيست و نباید با اشتباهات خود اندوه و ماتم را جايگزين شادي آغاز سال نو کنند.

  • نویسنده : صادقی