کشف هنرمندان متعهد هدف حوزه هنری است/ادبیات پایداری ویترین است
کشف هنرمندان متعهد هدف حوزه هنری است/ادبیات پایداری ویترین است
ساری- سکان نیوز_رئیس حوزه هنری مازندران، جذب، کشف و پرورش هنرمندان متعهد برای اخلاق آثاری در زمینه اهداف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از اهداف حوزه هنری بیان کرد.

به گزراش سکان نیوز، مهدی معصومی گرجی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران هنر انقلاب به مناسبت سالگرد شهید هادی باغبانی باگرامیداشت یاد و خاطره شهید باغبانی اظهار داشت: شهید باغبانی از هنرمندان عرصه رسانه و جزو اولین شهدای مدافع حرم بودند که با دوربین خود به کشف حقیقت پرداختند.
وی با گرامیداشت روز خبرنگار و اظهار اینکه مدیون شهدا هستیم و وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم، تصریح کرد: خبرنگاران تلاشگران عرصه کشف حقیقت هستند زیرا جایگاه معیشتی خبرنگاری چندان تعریف نشده است.
معصومی گرجی با اظهار اینکه عرصه خبرنگاری در استان چند حرفه‌ای نیست، گفت: سیستم رسانه‌ای و خبرنگاری در استان حرفه‌ای تعریف نشده است.
رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه حوزه هنری اهداف مشخصی دارد زیرا با دیگر دستگاه‌های فرهنگی متفاوت‌تر عمل می‌کند، افزود: هدف حوزه این است که هنرمند متعهد جذب، کشف و پرورش دهد و آثاری فاخر در راستای اهداف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، عدالت و پیشرفت، اخلاق و خانواده و سبک زندگی اسلامی تولید کند.
معصومی گرجی، ادبیات پایداری را ویترین حوزه هنری یاد کرد و گفت: انتشارات سوره مهر به دلیل تولیدات ادبیات پایداری سال‌ها برگزیده می‌شود.
رئیس حوزه هنری مازندران ادامه داد: هرکسی علاقمند باشد در زمینه هنر الهی تلاش و فعالیت کند، مورد حمایت حوزه هنری قرار خواهد گرفت.
برادر شهید هادی باغبانی نیز در این نشست، اخلاص را ویژگی برجسته هادی باغبانی بیان کرد و گفت: وی در کارش اخلاص داشت و تلاش می‌کرد برای رضای خدا کار کند.
وی با بیان اینکه شهید باغبانی وفادار به حوزه هنری بوده است، گفت: جایگاه شهید باغبانی به دلیل اخلاصی بوده که در کار داشته است.