کریمی فیروزجایی چهره ماندگار و ملی برای بابل
کریمی فیروزجایی چهره ماندگار و ملی برای بابل
سکان ؛ کریمی فیروزجایی از محدود نمایندگان مازندران می باشد که جز چهره های ملی و توانمند است که در چندماه گذشته و هم اکنون با هماهنگی این نماینده ، شهرستان بابل محل رفت و آمد چندین وزیر و معاونین وزرا بوده است.

به گزارش سکان، خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام، ارزش و ثواب فراوانی دارد. در قرآن کریم آمده است؛ «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ»  خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد. پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

نزدیک دو دهه است که نمایندگان مجلس و توانایی آن ها را می شناسم، کم و بیش پر تلاش و پی گیر هستند و اکثرا قصد خدمت دارند.

دکتر علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در دوره‌های هشتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان است اقدامات و فعالیت های این نماینده قدری متفاوت تر از بقیه می باشد، کارهای وی دسته بندی شده و پی گیری هایش مستمر و مداوم است.

کریمی فیروزجایی در کمال مردمی و خاکی بودنش نماینده پرتلاشی است که خستگی نمی شناسد، توانایی او در شناخت کارها و مدیران سطوح ملی و وزرا، او را قادر ساخت که به عنوان چهره ای ملی، در عین حال بی آلایش و بدون ادعا، تمام فرصت خدمت را در تکاپو برای خدمت رسانی به مردم باشد.

سیل نیازهایى که از جانب آحاد مردم به سوى مسئولان مملکتى در هر رده اى سرازیر مى شود، هدیه و نعمتى الهى است که شکرانه اش، تعهد، دلسوزى، وظیفه شناسى، تلاش پیگیر در رفع این نیازمندیها و احساس ملامت و خستگى نکردن در خدمت رسانى شایسته به مردم است.

امیدواریم این نماینده مردمی و انقلابی شهرستان بابل در ادامه مسیر خدمت به مردم موفق و سربلند باشند.