کریمی فیروزجایی: عقب ماندگی در تقویت زیر ساخت ها جبران شود
کریمی فیروزجایی: عقب ماندگی در تقویت زیر ساخت ها جبران شود
سکان نیوز؛ نماینده مردم بابل در مجلس گفت؛ عقب ماندگی در تقویت زیر ساخت ها جبران شود

به گزارش سکان،نماینده مردم بابل وعضو هیات رئیسه مجلس در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت؛ اگر امروز شهدا وحاج قاسم سلیمانی بودند جز مسیر خدمت مسیر دیگری را انتخاب نمی کردند
دکتر کریمی بیان داشت؛ برای حل مشکلات کشور وسروسامان دادن به این اوضاع اندکی تدبیر نیاز است.
وی با اشاره به ناکارآمدی های اجرایی در گذشته عنوان کرد :بعضی ها ضررشان بیش از فایده می باشد که باید این ناکارآمدی هارا با افزایش تلاش و کارامدسازی فرآیندها برطرف کرد.
وی افزود: عقب ماندگی ها ها درتقویت زیر ساخت‌های کشور باید از بین برود وعقب ماندگی های مزمن با تلاش جهادی از جامعه رخت بربندد.
در ادامه سردار علی اکبرنژاد از پیشکسوتان دفاع مقدس در این جلسه ابراز داشت؛ در دفاع مقدس ما تمام کارها برای رضایت خدا بودنه برای خود نمایی کاری که برای خدا باشد دیده خواهد شد واین امور باعث پیروزی این کشور در آن دوران گردیده است.
وی با اشاره به عفت زنان وغیرت مردان در دوران دفاع مقدس گفت‌؛ زمانی باید فاتحه کشوری را خواند که زنان بی عفت ومردان آن بی غیرت گردند وآن زمان باید برای آن کشور گریست.
فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد؛ اگر غیرت باور در کشوری نهادینه شود آن زمان تمام دعواهایی که برسر دیده شدن مطرح است قابل حل خواهد بودواین از رموز موفقیت ما در دوران پرافتخار دفاع مقدس می باشد.
فرماندار شهرستان بابل نیز دراین جلسه شورای اداری با اشاره به عملکردخوب قرارگاه کرونا اظهار داشت از جمله اقدامات خوب این قرارگاه تشکیل ستاد مردمی این شهرستان برای اولین بار در کشور برای خرید تجهیزات ونیازمندیهای کادر درمان برای بهبود شرایط کرونایی در کشور بوده است .
قربانعلی ولی زاده عنوان داشت؛با وحدت و انسجام این شهرستان باید از مشکلات عبور کردودرجهت رشد و توسعه کشور گام برداشت
وی ادامه داد در حال حاضر با حضور نمایندگان فعال در مجلس وبا توجه به تحریم های اقتصادی با تلاش وپیگیری نمایندگان این امر هیچگاه مانع از جذب اعتبارات نگردید واعتبارات خوبی درسال گذشته برای تسریع و تکمیل پروژه های آبرسانی وراههای مواصلاتی وهمچنین راه مواصلاتی معدن گلدیران که از اعتبارات ملی بود برای این شهرستان جذب گرددیدوهمچنین باخردنکردن اعتبارات واولویت بندی برای تکمیل پروژهای نیمه کاره جذب واجرایی گردید .
ولی زاده در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به سیاست زدگی شوراها بزرگترین افت برای شورا را سیاست زدگی دانست وگفت شوراها باید برای توسعه و پیشرفت و توسعه و آبادانی در شهرستان گان بردارند .
وی همچنین خطاب به روحیه انقلابی­گری در مدیران گفت ؛ مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی بابد با توجه به روحیه جهادی وانقلابی هیچگاه نباید نگران جایگاه خود باشند بلکه با توجه به این روحیه جهادی باید خود را در خدمت بدهکار شهدا بدانند وتلاش کنند که این قرض را اهدا نمایند .
وی در پایان سخنانش ابراز داشت امسال ۱۲۴میلیارد اعتبار جذب گردید که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است