کریمی فیروزجایی؛ مجلس از اقدامات و تلاش‌های توسعه‌ای دستگاه قضائی قویاً حمایت می‌کند
کریمی فیروزجایی؛ مجلس از اقدامات و تلاش‌های توسعه‌ای دستگاه قضائی قویاً حمایت می‌کند
سکان نیوز؛ دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از اقدامات و تلاش‌های توسعه‌ای دستگاه قضائی قویاً حمایت می‌کند.

علی کریمی فیروزجایی با اشاره به خدمات درخور دستگاه قضائی افزود: در دوره مسئولیت آیت الله رئیسی مردم محور فعالیت هاو اقدامات دستگاه عدلیه بودند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با گرامیداشت هفته قوه قضائیه ویاد آیت الله بهشتی خاطر نشان کرد: امروز همت قوه قضائیه معطوف به مقابله با مفسدین و رانتخواران شد که با ویژه خواری به اصل انقلاب آسیب می‌زنند.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به کثرت پرونده‌های قضائی در کشور آن را موجب بروز مشکلات دیوانی دانست وافزود: باخشکاندن ریشه‌های فساد در بدنه دولت از حجم کار گسترده قوه قضائیه کاسته خواهد شد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مسئولیت اصلی مقابله با فساد با دولت و وظیفه دستگاه قضا یی مبارزه با مفسدین است. این مسئول پارلمانی با تاکید بر اهمیت کار قوه قضائیه گفت: باتوجه به تأثیر عمیق کار دستگاه قضائی در سالم سازی کشور از لوث وجود مفسدین این دستگاه پیشانی نظام وانقلاب اسلامی است.

نماینده مردم بابل بااشاره به تلاش مجدانه قضات و کادر قضائی افزود: دستگاه قضائی برای تعالی وپیشرفت در مسیر عدالت نیازمند تقویت و پشتیبانی فرهنگی و اعتباری است.

عضو خانه ملت ادامه داد: مجلس شورای اسلامی از اقدامات و تلاش‌های توسعه‌ای دستگاه قضائی قویاً حمایت می‌کند.

کریمی فیروزجایی اجرای طرح سند تحول قضائی در کشور را دارای اهمیت راهبردی دانست وافزود: مجلس شورای اسلامی با هدف کاهش مشکلات دستگاه قضائی در اجرای این طرح پشتیبانی از آن را در اولویت قرار داده است.