کریمی فیروزجایی؛ فصل نوینی از کارو جهاد شبانه روزی با استقرار دولت سیزدهم آغاز شده است
کریمی فیروزجایی؛ فصل نوینی از کارو جهاد شبانه روزی با استقرار دولت سیزدهم آغاز شده است
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به همگرایی مجلس و دولت برای رفع مشکلات کشور گفت: با استقرار دولت جدید فصل نوینی از کارو جهاد شبانه روزی برای توسعه همه جانبه کشور آغاز شد.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگویی با اشاره به رأی پرمعنای مجلس به کابینه سیزدهم افزود: مجلس با رأی حداکثری به وزیران پیشنهادی رئیس‌جمهور گام بلندی برای همگرایی با دولت برای رفع سریع مشکلات برداشت.

نماینده مردم بابل ادامه داد: مجلس در طول پنج روز بررسی موشکافانه صلاحیت وزیران پیشنهادی رئیس جمهور در عین هم افزایی با دولت صلابت، سلامت و جدیت خود را در تشکیل کابینه قوی و انقلابی بنمایش گذاشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت تلاش برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی افزود: مجلس انقلابی برای یاری رسانی به دولت جدید در رفع نابسامانی‌های کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به نیاز کشور به همت مضاعف تلاشگران و تصمیم گیران برای رفع چالش‌های اساسی یادآور شد: اکنون هیچ عذری برای لاینحل ماندن مشکلات پذیرفتنی نیست.

کریمی فیروزجایی گفت: دولت جدید همزمان با چاره اندیشی برای گشایش‌های اقتصادی و معیشتی باید کار آوار برداری از خسارت‌های هنگفت و غیر قابل باور مدیریت تنبل و فشل ۸ سال گذشته را به انجام برساند.

عضو خانه ملت تصریح کرد: برنامه‌های ارائه شده وزیران جوان و انقلابی برای حل مشکلات اقتصادی کشور قوی و چاره ساز است.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم از روند جدید همگرایی مجلس با دولت سیزدهم از هفته آینده خبر داد و افزود: مجلس با تشکیل کمیسیون‌های مشترک و شناسایی مشکلات، دولت را در تمامی بخش‌های مورد نیاز از طریق تصویب قانون و ارائه نظرات مشورتی یاری خواهد داد.

این نماینده مجلس گفت: دولت برای عزیمت به سمت قله‌های افتخار با کمبود قانون مواجه نیست