کریمی فیروزجایی؛ دولت سیزدهم مردم را رکن اساسی  انقلاب می داند
کریمی فیروزجایی؛ دولت سیزدهم مردم را رکن اساسی  انقلاب می داند
سکان نیوز؛ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم مردم را رکن اساسی انقلاب می داند.

به گزارش سکان، علی کریمی فیروزجایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور به کاهش معنادار فاصله مردم با مسئولان منجر شده است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به نگاه مسئولان دولتی به مردم ادامه داد: دولت سیزدهم مردم را رکن اساسی انقلاب می داند و از این رو دائم با آنها در ارتباط است.

نماینده مردم بابل یکی از دستاوردهای سفر استانی دولت را افزایش امید در دل مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر برای رفع مشکلات عنوان و خاطرنشان کرد: مردم عمق استراتژیک نظام اسلامی هستند و از این رو ماموریت اساسی مسئولان در عرصه حکمرانی توجه به مردم است.

این مسئول پارلمانی با تجلیل از رویکرد روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه که به سفرهای استانی نگاه جدی دارند افزود: وحدت و انسجام قوای سه گانه کشور سرعت حل مشکلات بنیادی را شتاب می بخشد.

کریمی فیروزجایی تغییر نگرش مسئولان به ظرفیت های استانی را برای کمک به مشکلات کلان ملی از ثمرات دیگر این سفرها عنوان و تصریح کرد: هم افزایی توان ها برای تحقق اهداف نظام اسلامی ضرورت دارد.

عضو خانه ملت با تببین شرایط حساس کشور از حیث اقتصادی و فرهنگی گفت: حل چالش های عرصه حکمرانی نیازمند جامع نگری و اتحاد و همبستگی آحاد مردم و مسئولان است.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: به رغم توطئه های پیدا و پنهان استکبار، نظام اسلامی در اوج قله عزت و توانمندی قرار دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم یادآور شد: سال آینده با اجرایی شدن لایحه بودجه روند خدمات رسانی در کشور تسهیل خواهد شد.