کریمی فیروزجایی؛ بصیرت و ولایتمداری مردم در حماسه نهم دی موجب ناکامی توطئه دشمنان شد
کریمی فیروزجایی؛ بصیرت و ولایتمداری مردم در حماسه نهم دی موجب ناکامی توطئه دشمنان شد
سکان نیوز؛ عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم تصویرسازی یوم‌الله نهم دی با هدف مانایی آن در سپهر سیاسی کشور و دفع توطئه‌های استکبار تأکید کرد.

به گزارش سکان، علی‌ کریمی‌فیروزجایی در گفت‌وگویی با گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار کرد: نهم دی تولد دوباره انقلاب در کوران حوادث طوفانی فتنه بود.

وی حماسه مردمی نهم دی را به مثابه انقلابی دیگر برای حفط ارزش‌های انقلاب دانست و گفت: محور اساسی قیام مردمی در نهم دی سال ۸۸ اعلام وفاداری مردم سراسر کشور نسبت به ولایت و رهبری و ارزش‌های دینی و انقلابی بود.

نماینده مردم بابل با اشاره به فتنه سال ۸۸ ادامه افزود: در فتنه سال ۸۸، طیف ناسازگار با ارزش‌های انقلابی داخل در پیوند با دشمنان بیرونی نظام تغییر و براندازی انقلاب را دنبال می‌کرد.

کریمی فیروزجایی با اشاره به خسارت‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ناشی از عملکرد فتنه گران در سال ۸۸ گفت: فتنه سال ۸۸ تحقق دستاوردهای انقلاب را در کوران حوادث ناشی از آن به تأخیر انداخت.

کریمی‌فیروزجایی با تأکید بر ماهیت حماسه نهم دی که مردمی و از رخدادهای تاریخی و الهی بود، اظهار کرد: قیام مردم ایران در نهم دی جلوه الهی نظام اسلامی را در ولایتمداری و ارزشگرایی به تصویر کشید.

وی مردم را عمق استراتژیک نظام اسلامی دانست و افزود: بصیرت و ولایتمداری مردم در نهم دی سال ۸۸ موجب ناکامی توطئه دشمنان و دنباله‌های آن شد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از کسانی که فتنه سال ۸۸ را به سطح اختلاف سیاسی تنزل می‌دهند، خاطرنشان کرد: حوادث شوم سال ۸۸ و اغتشاش و ناامنی ناشی از آن هیچ رنگ و بویی غیر از خرابکاری و ضد امنیت ملی نداشت و تنزل آن به منازعه سیاسی ساده انگاری است.

کریمی‌فیروزجایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با حماسه نهم دی ملت در مقابل طوفان حوادث براندازانه بیمه شد.

وی با اشاره به عظمت و شکوه تاریخی حماسه نهم دی گفت: باید با تصویرگری این حماسه تاریخی هوشیاری و بیداری ملت در برابر خطر توطئه‌های پیدا و پنهان استکبار علیه انقلاب را افزایش داد.

نماینده مردم بابل با تجلیل از مردم با ایمان و انقلابی کشورمان که در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزشها حضور دارند افزود: با تداوم حضور مردم در عرصه های انقلابی، اهداف نظام اسلامی سریع تر محقق خواهد شد.

کریمی‌فیروزجایی با اشاره به مشکلات کشور یادآور شد: مشکلات کشور در هم‌افزایی قوای سه گانه و با مشارکت گسترده مردم یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

وی ظرفیت‌های عظیم و قانونی کشور را فراتر از انبوه مشکلات کنونی دانست و افزود: باید با اتکا به فرهنگ جهادی “ما می‌توانیم” گام‌های اساسی را برای پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی و تنگناهای لاینحل کشور برداریم.