کریمی فیروزجایی؛ انتخابات نباید به صحنه انشقاق و چند دستگی ملی تبدیل شود
کریمی فیروزجایی؛ انتخابات نباید به صحنه انشقاق و چند دستگی ملی تبدیل شود
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر نقش رسانه ها و شخصیت های سیاسی درشکل گیری مفاهمه ملی در عرصه انتخابات افزود: انتخابات نباید به صحنه انشقاق و چند دستگی ملی تبدیل شود.

علی کریمی فیروزجائی در گفتگویی با تأکید بر ضرورت ایجاد نشاط سیاسی، عنوان کرد: ایجاد نشاط سیاسی در کشور رسالت کلیدی همه گروه‌ها، احزاب و جریانات سیاسی است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر نقش رسانه ها و شخصیت های سیاسی درشکل گیری مفاهمه ملی در عرصه انتخابات افزود: انتخابات نباید به صحنه انشقاق و چند دستگی ملی تبدیل شود.

وی برگزاری پرشور انتخابات را براساس فرامین رهبر معظم انقلاب اصل حیاتی عنوان و تصریح کرد: لازمه برگزاری پرشور انتخابات توجه به انسجام و وحدت ملی از سوی همه سلایق سیاسی است.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر ضرورت هم افزایی ملی در عرصه انتخابات گفت: باید با تلاش رسانه ها و تریبون داران رسمی برنامه محوری جای شخصیت محوری در عرصه انتخابات قرار بگیرد.

کریمی فیروزجایی با اشاره به اهمیت اجرای قانون انتخابات در کشور افزود: اگر چه قانون فعلی انتخابات با نقصانهای زیادی مواجه هست ولی اجرای آن در مقطع کنونی کارگشا است.

وی با تاکید بر لزوم هم راستایی ارکان کشور در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب خاطرنشان کرد: حل چالش ها و تنگناهای ملی نیازمند تدبیر و اراده های معنوی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخابات در ارائه برنامه های خود به مردم باید با پرهیز از رویاپردازی، ظرفیت های قانونی کشور را مدنظر داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس، انتخابات را به مثابه بیعت مجدد مردم با آرمانهای انقلاب دانست وافزود: برگزاری پرشور و حماسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مقوم و متضمن امنیت ملی است.