کرامت و احترام جانبازان از سوی مسئولین حفظ گردد
کرامت و احترام جانبازان از سوی مسئولین حفظ گردد
سکان نیوز؛ استاندار مازندران پس از دیدار با جانبازان قطع نخاعی استان گفت: کرامت و احترام جانبازان از سوی مسئولین حفظ گردد.

به گزارش ایثار مازندران، دکتر سید محمود حسینی پور نوری استاندار مازندران در هفته آغازین کاری خود به اتفاق حجت الاسلام جواد یوسف پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رضایی فرماندار ساری و ریاحی مشاور استاندار در امور ایثارگران در مرکزامام علی (ع) حضور یافت و در نشست صمیمی با یادگاران عرصه هشت سال دفاع مقدس جانبازان سرافراز نخاعی دیدار و از آنان تکریم، تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
استاندار مازندران در این دیدار جانبازان را ولی نعمتان و راویان زنده دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: جانبازان عزیز مردان غیور و دلیری هستند که در دوران طلایی دفاع مقدس روزهای سخت را سپری کردند و استوار و مقاوم ماندند تا نظام و انقلاب بیمه شود.
دکتر حسینی پور نوری گفت: یکی از نعمت های الهی بود که شما عزیزان در دوران دفاع مقدس به مقام رفیع جانبازی نائل شوید تا بمانید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ گردد.
مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه هر قدر به شما خدمت شود کم است گفت: اگر بهترین و بیشترین خدمت به شما اسوه های ایستادگی صورت گیرد جبران یک ثانیه از زجر و سختی هایی که شما عزیزان و همسران صبور شما متحمل می شوند جبران نمی کند.استاندار مازندران تصریح کرد: باید به همسران شما آفرین گفت، چرا که اینان از ثواب ویژه ای نزد خداوند برخوردار هستند.
دکتر حسینی پور با اشاره به اینکه شما نماد واقعی و یک جریان ارزشی انقلاب اسلامی محسوب می گردید اظهار داشت: شما جانبازان عزیز نخاعی سرآمد همه جانبازان هستید و خدا شما را برای نظام و تداوم انقلاب حفظ کرده است.
استاندار مازندران به احترام و توجه مسئولین و دستگاهها به جانبازان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به امورات جانبازان باید اولویت همه مدیران قرار گیرد.
استاندار مازندران گفت: جانبازان نخاعی 70 درصد بیش از 35 سال روی ویلچر نشسته اند و اجرشان همانند شهدا است. اینجا محل عبرت و پند گرفتن از مجاهدت این عزیزان در دوران 8 سال دفاع مقدس است.
دکتر حسینی پور نوری تصریح کرد: گزارش ها را از پشت میز دیدن هنر نیست لذا مشکلات این عزیزان را باید از نزدیک مشاهده و درک کنیم و برای رفع مشکل تلاش مضاعف انجام دهیم.
وی با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری به جانبازان عزیز اظهار کرد: اگر مسئولین خودشان را خادمان واقعی جانبازان و ایثارگر قرار ندهند باید در روز قیامت پاسخگو باشند.
ایشان حفظ منزلت و احترام به جانبازان را یکی از وظایف مهم مسئولین بر شمرد و عنوان کرد: مسئولان ادارات و دستگاهها ضمن حفظ کرامت جانبازان، به زیارت این یادگاران دفاع مقدس بروند و دیدار با آنان انرژی بگیرند و مشکلات جانبازان را رسیدگی کنند.
دکتر حسینی پور با بیان اینکه جانبازان فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه حاکم کنند گفت: برای رفع دغدغه های جانبازان و ایثارگران عزیز باید کمیته ای در استانداری متشکل از نماینده جانبازان و بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری تشکیل گردد تا مشکلات این قشر معزز بر طرف شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این دیدار گفت: مازندران دارای 77 جانباز نخاعی می باشد و 38 تن از این مجاهدان طریق حق و حقیقت به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.
حجت الاسلام یوسف پور افزود: جانبازان نخاعی شهیدان زنده ای هستند که هر روز درد و رنج زیادی را تحمل می کنند که این خود یک افتخار دیگری در ایثارگران انان محسوب می گپردد.
وی اظهار کرد: حضور استاندار مازندران در نخستین کاری خود در استان در جمع صمیمی جانبازان نخاعی موجب قوت قلب این عزیزان دانست .
در این دیدار چند تن از جانبازان عزیز نخاعی مسائل و مشکلات خود را در امور درمانی، اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان خود در دستگاه ها بیان کردند.