کارکنان و بازنشستگان همکار تامین اجتماعی چهار محال و بختیاری تجلیل شدند
کارکنان و بازنشستگان همکار تامین اجتماعی چهار محال و بختیاری تجلیل شدند
سکان نیوز؛ به مناسبت هفته تامین اجتماعی و به منظور قدردانی از تلاش های کارکنان و همکاران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی مراسمی با حضور مدیر کل و کارشناسان ستاد اداره کل استان در محل شعبه فرخ شهر برگزار شد.

در این آیین مدیر کل تامین اجتماعی همه کارکنان خدوم سازمان تامین اجتماعی را نمونه دانست و گفت: کار و خدمت در سازمان تامین اجتماعی بواسطه خدمت رسانی به مخاطبان که نیمی از جمعیت کشور را در بر می گیرد افتخار بزرگی است که نصیب ما کارکنان سازمان شده است.
غلامرضا محمدی تلاش درجهت جلب رضایت مندی مخاطبین و پاسخگویی را از مهمترین وظایف کارکنان دانست و گفت: پویایی و چابکی سازمانی که حیطه فعالیتش به وسعت نیمی از جمعیت کشور است صرفا از طریق نیروهایی زبده و دانش مدار حاصل می گردد.
محمدی افزود: با تلاش مجموعه همکاران این اداره کل و شعب تابعه شاهد رشد چشمگیر فعالیت های مختلف در حوزه های بیمه ای تامین اجتماعی در استان بودیم .
همچنین مدیر کل تامین اجتماعی کارکنان بازنشسته را سرمایه های پشتیبان سازمان دانست و گفت: نیاز امروز سازمان تامین اجتماعی به تجربیات و آموخته های همکاران بازنشسته بیش از پیش است.
غلامرضا محمدی خاطر نشان کرد: این همکاران در تمامی سال های خدمت قدرشناس و لایق و عاشق خدمت به مردم انجام وظیفه نموده و همیشه مایه خیر و برکت برای سازمان بوده اند لذا امروز از پای نخواهند نشست و همواره با سلاح اندیشه و خرد همراه و یاور سازمان تامین اجتماعی خواهند بود.
در پایان این مراسم مدیر کل تامین اجتماعی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از تنی چند از کارکنان و همکاران بازنشسته که در جهت ارائه خدمت به مخاطبان سازمان تلاش کرده اند تقدیر به عمل آورد.