کادر درمانی بیمارستان البرز تقدیر شدند
کادر درمانی بیمارستان البرز تقدیر شدند
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز با حضور در بیمارستان البرز از زحمات و تلاش های بی شائبه و خستگی ناپذیر کادر درمانی و پشتیبانی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر کرد.

ابوالحسن قورچیان،دکتر موسی پور و آقای قبادپور به همراه هیات همراه در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان البرز از ایثارگری ها و فداکاری های دلسوزانه پزشکان، پرستاران، بهیاران، کمک بهیاران، پیراپزشکان، همکاران سخت کوش خدمات و کلیه مسئولین علی الخصوص دکتر چوبساز مدیرعامل این مجموعه و پرسنل بیمارستان البرز در مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران با اهداء گل تقدیر و تشکر کردند.

قورچیان در این بازدید گفت: مبارزه شما در مقابله با ویروس کرونا چیزی از زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس کم ندارد و چه بسا سخت تر است، زیرا در زمان جنگ رزمندگان برای استراحت به مرخصی می رفتند اما شما عزیزان حدود یک سال است مشغول مبارزه با این بیماری می باشید.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: زبان ما قاصر از تشکر از شما عزیزان بوده که با آگاهی و سعی و تلاش شبانه روزی توانسته اید مرگ و میر را به حداقل برسانید.

وی خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ را آدم های بزرگ انجام می دهند و ما به حال شما عزیزان غبطه میخوریم این بیماری تمام خواهد شد و رو سفیدی و عزتمندی برای شما خواهد ماند.