چهار ماده طرح تاسیس شرکت تعاونی عمران شهرستانی و استانی تصویب شد
چهار ماده طرح تاسیس شرکت تعاونی عمران شهرستانی و استانی تصویب شد
سکان؛ سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز جزئیات طرح تاسیس شرکت تعاونی عمران شهرستانی و استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و چهار ماده آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

مجید انصاری نماینده مردم ممسنی ، با اشاره به نشست کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه حفظ کرامت زنان که از قوه قضائیه ارسال شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: این لایحه به دنبال حمایت حقوقی و اجتماعی از زنان در برابر بزه‌ها و آسیب‌های اجتماعی و حفظ کرامت بانوان است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز جزئیات طرح تاسیس شرکت تعاونی عمران شهرستانی و استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و چهار ماده آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

انصاری خاطرنشان کرد: محتوای مواد تصویب شده بیانگر حمایت از بخش تعاونی نیست و می‌خواهد حمایت از شرکت تعاونی‌های عمران شهرستانی را به سطح استان توسعه دهد و پروژه‌های عمرانی در سطح استان باید با اولویت این شرکت‌ها برای اجرا واگذار شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ماده 5 این طرح به دلیل وجود ابهامات مختلف از جمله ترک تشریفات برای واگذاری پروژه‌ها و برگزاری مزایده‌ها مراعا ماند و برای بررسی دقیق‌تر و کارشناسانه‌تر به کمیته تعاون کمیسیون ارجاع شد.