چراغی را که امام خمینی (ره) در ۱۵ خرداد ۴۲ برافروخت، خاموش شدنی نیست
چراغی را که امام خمینی (ره) در ۱۵ خرداد ۴۲ برافروخت، خاموش شدنی نیست
سکان نیوز/ مدیرکل بیمه سلامت مازندران در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد این اداره‌کل بیان داشت: امام خمینی (ره) ، رهبری بصیر و آگاه بود که سعادت را برای تمامی بشریت می خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری و به پیروزی رساند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد این اداره‌کل بیان داشت:
امام خمینی (ره) ، رهبری بصیر و آگاه بود که سعادت را برای تمامی بشریت می خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری و به پیروزی رساند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، دکتر رسول ظفرمند، مدیر کل، که در جمع اعضای ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد سخن می‌گفت ، افزود: فرا رسیدن نیمه خردادماه برای ملت بزرگ ایران یادآور فقدان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) همچنین آغاز قیام ملتی بزرگ ، مومن و انقلابی در پانزده خرداد ۴۲ است. وی افزود: پس از گذشت سال‌ها از ارتحال امام بزرگوار، استکبار جهانی همچنان از نفوذ اندیشه های آن امام عزیز که موجب ایستادگی ملت ها در برابر آنان است هراس دارد ولی با توجه به الهی بودن نهضت خمینی، چراغی را که امام راحل در ۱۵ خرداد ۴۲ برافروخت، به فضل الهی هرگز با دسیسه های استکبار جهانی و دشمنان اسلام خاموش نخواهد شد.
لازم به ذکر است در ادامه این جلسه، با توجه به شروع بیماری کرونا، برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد این اداره کل مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.