پیگیری های فرماندار بابل نتیجه داد/9 واحد راکد به مدار تولید برگشت/اشتغال 200 کارگر
پیگیری های فرماندار بابل نتیجه داد/9 واحد راکد به مدار تولید برگشت/اشتغال 200 کارگر
سکان نیوز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت :۲۱ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان در تملک بانک‌ها قرار داشتند که از این تعداد ۹ واحد تولیدی رفع تملک و به مدار تولید بازگشتند ؛با احیا این واحد ها زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم شد.

به گزارش سکان، قاسم عزیززاده گرجی در گفت و گویی بیان داشت :تمام تلاش ما این است که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان هرچه سریعتر مشکل ۱۱ واحد تولیدی دیگر را که در تملک بانک ها قرار دارند برطرف شود تا این واحدها را به مدار تولید برگردانیم.

عزیز زاده گرجی بیان داشت: اگر خواهان رونق تولید و اشتغال پایدار در کشور هستیم باید بیشترین تمرکز خود را در حوزه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی قرار دهیم و امروز این رویکرد از جمله برنامه‌های محوری شهرستان بابل است.

وی ادامه داد: درابتدای فعالیت دولت سیزدهم از تعهد چهار هزار و۳۷۱ نفری بابل در حوزه ایجاد اشتغال ،چهار هزار و ۱۵۷ شغل در شهرستان ایجاد شد که این آمار ۹۶ درصد تعهد شهرستان را محقق کرد.

فرماندار بابل اظهار داشت :دولت در حوزه اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نزدیک به ۵۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است که این امر زمینه اشتغال ۹۷۷ نفر را فراهم کرد .

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل حدود ۴۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد که در سه شهرک و سه ناحیه صنعتی فعال است.