پیشرفت های بیمارستان تامین اجتماعی شازند قابل تقدیر است
پیشرفت های بیمارستان تامین اجتماعی شازند قابل تقدیر است
سکان نیوز؛ نماینده مردم شازند در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شازند گفت :بیمارستان روند رو به رشد و پیشرفت های چشمگیری در سالیان اخیر داشته است.

دکتر محمود احمدی بیغش نماینده مردم شریف شازند در بازدید از قسمت های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی شازند، از اقدامات انجام شده و خدمات رسانی این مرکز درمانی به مردم منطقه قدردانی کرد و اظهار داشت: بیمارستان تامین اجتماعی به عنوان تنها بیمارستان منطقه در سالیان اخیر در حوزه های مختلف توسعه‌ و روند رو به رشدی داشته است و پیشرفت ها چشمگیر و قابل تقدیر است.
احمدی بیغش گفت: بیمارستان ظرفیت و پتانسیل مناسبی برای ارائه خدمات درمانی تخصصی تر به مردم شریف شازند دارد باید با تامین و جذب پزشکان متخصص در رشته های مختلف از این ظرفیت، تجهیزات و امکانات حداکثر استفاده بعمل آید به طوری که دیگر نیازی به رفت و آمد یا انتقال بیماران برای دریافت درمان‌های تخصصی به خارج از شازند نباشد.
وی در جریان این بازدید از کادر درمانی و پشتیبانی تقدیر کرد و گفت: در شرایط فعلی کار در محیط بیمارستان ایثار و فداکاری است، کادر درمان جان خود را در راه دفاع از سلامت هموطنان فدا کرده اند و ملت ایران قدردان تمامی پرسنل شاغل در بیمارستان ها هستند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به بازسازی و بهسازی بخش های مختلف بیمارستان و ساخت اورژانس جدید گفت: راه انداری بخش مراقبت های ویژه (ICU) و ارتقاء و تجهیز بخش رادیولوژی شامل خرید دستگاه سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال پرتابل از برنامه های اجرایی در بیمارستان شازند است که هزینه آن بالغ بر 12 میلیارد تومان است و تا پایان سال بهره برداری می شود.
دکتر سهرابی افزود: برای تقویت منابع انسانی نیز از طریق آزمون های برگزار شده در سالجاری، تعداد 29 نفر به کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان افزوده خواهد شد.
وی ادامه داد: تا کنون بیش از 430 بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری و خدمات دریافت کرده اند که خوشبختانه آمار فوت بیماران کرونایی در این بیمارستان از میانگین استان و کشور پایین تر است.

دکتر روح اله سهراب همچنین در دیدار با دبیر اجرایی خانه کارگر اراک و رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان مرکزی گفت: تمام تلاش ما این است که کارگران اضطراب و دغدغه درمان را نداشته باشند.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی خانه کارگران است، در شرایط بحران وقوع کرونا و افزایش فشارهای اقتصادی ناشی از تشدید تحریم ها که باعث بالارفتن هزینه های زندگی شده است، کارگران نباید اضطراب و دغدغه درمان را نیز داشته باشند. تمام تلاش ما این است که کارگران دغدغه درمان را نداشته باشند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: پلی کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) اراک بزرگترین پروژه عمرانی تامین اجتماعی استان مرکزی و از بهترین پروژه های تفویضی سازمان در سطح کشور است که عملیات ساختمانی آن رو به پایان است و با بهره برداری از این پلی کلینیک، کیفیت و کمیت خدمات درمانی ارتقاء می یابد و جامعه شریف کارگری می توانند ازخدمات تخصصی تر بهره مند شوند.
دکتر سهرابی افزود: پروژه پلی کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) اراک با ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا در 3 طبقه و نیم از اوایل اردیبهشت سال گذشته کلید خورده است. در حال حاضر پروژه 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات ساخت از برنامه پیشنهادی 20 درصد جلوتر است.

وی ادامه داد: عملیات ساختمانی درمانگاه شهرستان زرندیه نیز در زمینی به مساحت 3400 متر مربع با زیر بنای 2235 متر در 2 طبقه به پایان رسیده است، هم اکنون در حال تجهیز درمانگاه هستیم و در دهه فجر انقلاب برای خدمت رسانی به کارگران شریف و بیمه شدگان عزیز منطقه به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس علی قیاسی دبیر اجرایی خانه کارگر اراک و رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان مرکزی گفت: از تعامل و همکاری مدیریت درمان بسیار خرسندیم و در هر شرایطی مدافع منافع سازمان می باشیم و برای پیشبرد اهداف و اجرای برنامه های سازمان تامین اجتماعی آماده هستیم.