پیشرفت فیزیکی 30 درصدی فاز هفتم پروژه توسعه بوستان بزرگ خورشید مشهد
پیشرفت فیزیکی 30 درصدی فاز هفتم پروژه توسعه بوستان بزرگ خورشید مشهد
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: فاز هفتم پروژه توسعه بوستان بزرگ خورشید اکنون از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی برخوردار است.

به گزارش سکان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “سید خلیل منبتی” در این خصوص، افزود: در راستای ایجاد فضای تفریحی و پاسخگویی به نیازهای گردشگری، تاکنون پروژه توسعه بوستان خورشید در 6 فاز به مساحت 10هکتار از سوی سازمان عمران اجرا و به اتمام رسیده و اقدامات لازم جهت مناسب سازی این بوستان انجام شده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت عملیات احداث پست 20 کیلو ولت برق، سرویس بهداشتی، آبنمای پلکانی، دیوار مسیرسبز و پیاده‌روبه اتمام رسیده است.

معاون عمران،حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: هم اکنون یکی از بخش‌های مهم این طرح، در فاز هفتم تحت عنوان توسعه و احداث باغ رنگی شامل پیاده‌رو سازی، احداث آبنما، سرویس بهداشتی و محوطه‌سازی در حال اجرا است.

منبتی ادامه داد: همچنین احداث و تکمیل سرویس بهداشتی نمازخانه بوستان که شامل محوطه سازی، کف سازی، احداث آبنما، احداث دیوارسنگی و غلاف گذاری است؛ در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در مجموع فازهفتم پروژه توسعه بوستان بزرگ خورشید که اسفند ماه گذشته آغاز شده است اکنون از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی برخوردار است