پیشرفت امور عشایر در دوران انقلاب مرهون نگاه تاریخی امام و رهبر فرزانه انقلاب است
پیشرفت امور عشایر در دوران انقلاب مرهون نگاه تاریخی امام و رهبر فرزانه انقلاب است
سکان نیوز؛ رئیس فراکسیون عشایری مجلس گفت؛ پیشرفت امور عشایر در دوران انقلاب مرهون نگاه تاریخی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

علی کریمی فیروزجایی در جریان بازدید از طرح های نوین عشایری استان ایلام در دهه فجر افزود: عشایر کانون هویت تاریخی و مرزبانی از اعتقادات فرهنگی پایدار کشور است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نگاه عدالت محور انقلاب به همه اقوام در کشور افزود: ظرفیت های توسعه عشایری کشور در طول انقلاب نمایان شد.

نماینده مردم بابل با اشاره به تلاش موفقیت آمیز نظام اسلامی در رفع تنگناهای عشایری گفت: پیشرفت امور عشایر در دوران انقلاب مرهون نگاه تاریخی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

دبیر هیات رئیسه مجلس با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه احصا مشکلات عشایری در مجلس گفت: برای نخستین بار در کشور برای احیا ایل راههای عشایری بودجه مستقل تخصیص یافت.

کریمی فیروزجایی ادامه داد: توجه به مشکلات بهداشتی و تامین آب آشامیدنی ایل های عشایری در دستور کار قرار دارد.

این مسئول پارلمانی خاطر نشان کرد: تلاش می شود در بودجه سال آینده برای رفع مشکلات عشایری ردیفهای مستقلی ایجاد شود.

رئیس فراکسیون عشایری مجلس با اشاره به بازدید اعضای این فراکسیون از مناطق عشایری استان ایلام گفت: در این بازدید با حضور رئیس سازمان عشایر کشور برخی از مشکلات ایل های عشایری بررسی و رفع شد.

کریمی فیروزجایی با اشاره به نقش بارز عشایر در فعالیتهای اقتصادی بویژه در تامین دام مورد نیاز کشور افزود: در تلاش هستیم تا زمینه صادرات دام مازاد عشایری فراهم شود.