پیام مدیر کل بنیاد مازندران به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی
پیام مدیر کل بنیاد مازندران به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی پیامی را صادر کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت هشتم اردیبهشت ماه سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی پیامی را به شرح ذیل صادر کرد.
شهادت اوج ایثار، قله کمال و تعالی انسان، بندگی،سعادت و سیر و سلوک در عالم معنویت است که این افتخار نصیب انسانهایی می شود که با اخلاص و ایمان و درک معرفت دینی از تمام تعلقات دنیوی گذشتند و به سوی معبود خویش شتافتند.
در این میان مردان بی بدیلی وجود داشتند که برای کشور عزیز خود افتخار آفریدند و نام آنان برای همیشه تا ابددر صفحات تاریخ ایران اسلامی ماندگار و جاودانه ماند.
نمونه بارز این عزت و جاودانگی (( امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی )) بوده است. شیر مرد قهرمانی که با اطاعت از ولی زمان خود در تمام صحنه های دفاع از میهن و دستاوردهای انقلاب اسلامی با آخرین قطره خون پاکش همچون سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) به شهادت رسید و حماسه ای بی نظیر در تاریخ از خود به یادگار گذاشت و خود را در کنار ستارگان پر فروغ دفاع مقدس قرار داد.
اینجانب ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان ، هشتم اردیبهشت سالروز شهادت مردی شجاع، مجاهد و دلیر امیر سر لشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی را گرامی داشته و به ارواح پاک و مطهر شهدا علی الخصوص این عقاب تیز پرواز درود می فرستم.
هدایت مظلومی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران